Onlangs werd ik gewezen op het bestaan van deze URL;
http://www.militariacollecting.com/inde ... wforum=106
Wat mij betreft de mooiste hoek van het internet dankzij John P. Moore, de Amerikaanse schrijver/ondernemer. Hij stelt al zijn vrienden voor die hij maakte onder SS-officieren aan de hand van foto's, documenten en brieven. Zo kreeg dat forum een ongeloofelijke meerwaarde en een blijvende herinnering aan mensen die er niet langer zijn.
"German veterans remember"
- Harro
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
Heel interessante link. Dat forum staat een beetje bekend neo-nazistisch te zijn, mede door zijn "doosbedreigingen" aan Sebastian Bianchi (administrator Wehrmacht-Awards) omwille van het feit dat hij David Irvign niet wilde toelaten op het forum...
MvG,
Junior
MvG,
Junior
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
-
- Lid
Daar weet ik helaas niets over. Ik merkte wel dat andere delen van dat forum kwalitatief erg laag staan. Wat mij betreft is alleen het aangehaalde subforum interessant om lezen. Er zitten een paar bekende namen bij zoals Schneider en Bernau, Fritz Hahl komt ook voor in enkele van de foto's.jr. schreef:Heel interessante link. Dat forum staat een beetje bekend neo-nazistisch te zijn, mede door zijn "doosbedreigingen" aan Sebastian Bianchi (administrator Wehrmacht-Awards) omwille van het feit dat hij David Irvign niet wilde toelaten op het forum...
MvG,
Junior