Nogmaals dank. Ik blijf bezig zeg

Ik had hier (
http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=7207) een vraag gesteld over een mogelijk onderwerp van het profielwerkstuk. Maar het beeld is een beetje veranderd, zeer waarschijnlijk wordt het toch iets n.a.v. van de vraag in dit topic, namelijk: "Door wie heeft Hitler zich in zijn denkbeelden laten beïnvloeden?"
Een aantal namen heb ik van jullie gekregen, en ik had er ook zelf een aantal gevonden.
Over de personen die Hitler beïnvloed hebben is - denk ik - genoeg te vinden. Klein probleem is dan alleen: hoe koppel ik dat terug naar Hitler? Zelf denk ik dat het handig is een goede biografie (met daarin info over zijn denkbeelden) te zoeken, en de informatie over zijn inspirators daaraan terug te koppelen.
Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel, anders excuses voor het vage gepraat hier en het (vele?!) vragen stellen.
Mijn vraag dus: wat is een goede Hitler-biografie (Kershaw, Haffner, Knopp?) die me veel informatie geeft over zijn denkbeelden?
Of zijn er nog andere manieren?
Whoever saves one life, saves the world entire. Whoever destroys one life, destroys the whole universe.