Hitlers inspirators
- Zitadelle
- Lid
- Contacteer:
Kershaw is een heel goede. Als je een complete en waarheidsgetrouwe biografie wil, moet je die hebben (heb ik me laten vertellen)
http://www.t-kwadraat.nl/
It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
- pieter_pba
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
Als je echt een boek wilt waar Hitler zijn eigen denkbeelden in verwoord. dan is het dat boek dat ik zelf net heb.
Hiters "tafelgesprekken" 1941-1944 de gesprekken waar hitler het over had, bijvoorbeeld tijdens het eten of andere tijden zijn in die periode bjigehouden door borman en sommige adjudanten van borman
Je hoort Hitler ook vaak vertellen over andere personnages die zijn leven beinvloeden, dus dat is net iets wat je goed kunt gebruiken denk ik.
Veel succes verder met je profiel werkstuk
Hiters "tafelgesprekken" 1941-1944 de gesprekken waar hitler het over had, bijvoorbeeld tijdens het eten of andere tijden zijn in die periode bjigehouden door borman en sommige adjudanten van borman
Je hoort Hitler ook vaak vertellen over andere personnages die zijn leven beinvloeden, dus dat is net iets wat je goed kunt gebruiken denk ik.
- pieter_pba
- Lid
- Contacteer:
Bedankt voor de tip blue! Kan ik zeer zeker wat mee.
Ik heb het onderwerp + hoofdvraag vorige week ingeleverd. Ik krijg dan waarschijnlijk deze week te horen of ik ermee door mag gaan.
Ik houd jullie op de hoogte!
Ik heb het onderwerp + hoofdvraag vorige week ingeleverd. Ik krijg dan waarschijnlijk deze week te horen of ik ermee door mag gaan.
Ik houd jullie op de hoogte!
Whoever saves one life, saves the world entire. Whoever destroys one life, destroys the whole universe.
-
- Lid
Ja inderdaad, ik zit er ook over te denken om hem te kopenblue schreef:Als je echt een boek wilt waar Hitler zijn eigen denkbeelden in verwoord. dan is het dat boek dat ik zelf net heb.

Groeten R.
Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.