Adolf Hitler vegetarier????
- robbie 23
- Lid
Adolf Hitler vegetarier????
Er is mij weleens verteld dat Hitler vegetarier was?? is dit waar? Als het waar is kan iemand wij vertellen waarom hij dit was. 

- GliderRider
- Lid
- Contacteer:
van vlees wordt je agressief zeggen ze wel eensseabee schreef:Ja hij was vegetarier. Waarom geen idee

"Never tell people how to do things. Tell them what to do and they will surprise you with their ingenuity."
http://www.tommy-talk.com
http://www.tommy-talk.com
- Zhukov
- Lid
- Contacteer:
Dodo schreef:Hij at al tapijt, dus waarom ook nog vlees?

Dat Hitler vegetariër was, mag duidelijk zijn. Ik vraag me alleen af waarom hij vegetarisch at?
Vaak hoor je dat het komt omdat Hitler in wezen een soort milieu-fundamentalist was, het type Volkert van de G zeg maar.
Maar ik heb ook weleens gehoord dat Hitler een vegetarisch dieet kreeg voorgeschreven van zijn dokter, omdat hij aan maagkrampen of iets dergelijks zou lijden.
Wie o wie?
Вместе мы непобедимы
- Zhukov
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
Vanwege zijn obsessie voor zijn gezondheid was Hitler vegetariër. Ook dronk hij geen alcohol en rook hij geen sigaretten. Zijn vegatarische eetgewoonte was een favoriet gespreksonderwerp van Hitler.
Bron: Ian Kershaw - Hitler Vergelding 1936-1945
Bron: Ian Kershaw - Hitler Vergelding 1936-1945
"Frisch auf mein Volk, die Flammenzeichen rauchen!"
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
-
- Lid
hij was idd vegaterier, omdat hij er heilig in geloofde dat de mens geen vlees nodig had en van oorsprong de mens ook geen vlees at. Ook had hij tijdens het houden van zjin toespraken altijd wel last van overmatig zweten en toen hij was opgehouden met het eten van vlees werd dit veel minder,
Maar mischien wel de belangrijkste reden en voor vele andere vegatariers zoals ik zelf ook ben, is dat hij een dierenvriend was, er word veelal beweerd dat hij dieren hoger had als mensen.
een quote uit Hiters tafelgesprekken tegen een gast.
"bent u ooit wel eens in een slachthuis geweest!"
Maar mischien wel de belangrijkste reden en voor vele andere vegatariers zoals ik zelf ook ben, is dat hij een dierenvriend was, er word veelal beweerd dat hij dieren hoger had als mensen.
een quote uit Hiters tafelgesprekken tegen een gast.
"bent u ooit wel eens in een slachthuis geweest!"
dit werd allemaal voorgesschreven door zijn persoonljike doktor, waarschijnlijk was Hitler niet eens op de hoogte wat de coctails die hij dagelijks moest innemen allemaal wel niet bevatten.Wel grappig dat hij zo gefascineerd was door zijn gezondheid, terwijl hij wel keihard aan de peppillen, slaappillen en anti-stress pillen zat... die zijn namelijk erg gezond