Waarom heeft Hitler 6 miljoen joden laten vermoorden ???

De persoonlijke verhalen uit de oorlog & Historische Figuren

Waarom heeft Hitler 6 miljoen joden laten vermoorden??

Omdat hij beroemd wilde worden.
3
50%
Omdat hij wreed wilde zijn.
3
50%
 
Totaal aantal stemmen: 6

Diablo
Lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 mei 2005, 20:23
Locatie: Suriname, Paramaribo

Waarom heeft Hitler 6 miljoen joden laten vermoorden ???

Bericht door Diablo »

Kies maar
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Zie je zelf het nut van dit soort polls in? Denk je bijvoorbeeld ook niet dat je genuanceerdere reacties zult krijgen als je mensen zelf hunz egje laat doen in plaats van twee kuezes op te geven?
Gebruikersavatar
Tex
Lid
Berichten: 898
Lid geworden op: 21 sep 2004, 18:58
Locatie: groningen

Bericht door Tex »

en je 2 keuzes slaan naar mijn mening ook nergens op.
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

Wat zijn dit toch allemaal van die stomme pols de hele tijd??
De meest stomste keuzes staan er tussen :?
Infanterie: Königin aller Waffen!
FELIX
Lid
Berichten: 980
Lid geworden op: 25 feb 2005, 14:51
Locatie: Nederland

Bericht door FELIX »

Nick schreef:Wat zijn dit toch allemaal van die stomme pols de hele tijd??
De meest stomste keuzes staan er tussen :?
ALLEBIJ DE KEUZES KLOPPEN NIET! Waarom wil je dit eigenlijk weten m'n beste jongen? Trouwens op http://www.google.nl vind je echt alle antwoorden op al je vragen.
Laatst gewijzigd door FELIX op 16 mei 2005, 18:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten R.

Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

:lol: hahaaaaaaaaaahahahahahahaha :lol:

Nog never nooit zo'n nutteloze poll gezien zeg... omdat 'ie beroemd wilde worden, haha, laat me niet lachen zeg... ik ga er niet eens op in, zo dom is dit...
FELIX
Lid
Berichten: 980
Lid geworden op: 25 feb 2005, 14:51
Locatie: Nederland

Bericht door FELIX »

Sbf.Koch schreef::lol: hahaaaaaaaaaahahahahahahaha :lol:

Nog never nooit zo'n nutteloze poll gezien zeg... omdat 'ie beroemd wilde worden, haha, laat me niet lachen zeg... ik ga er niet eens op in, zo dom is dit...
Hhahahhahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhahahaahhha :lol: :lol: :lol: :lol: Inderdaad zeg :roll:
Groeten R.

Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Kijk die andere 2 polls dan ;)
KevinP
Lid
Berichten: 1152
Lid geworden op: 17 jan 2004, 12:09
Locatie: Nederland

Bericht door KevinP »

Heren, Diablo is volgens zijn profiel 10 jaar oud. Dan vind ik het niet zo gek dat je geen goede poll kunt samenstellen. Overigens zie ik op dit forum geregeld soortgelijke polls langskomen. Een goede poll samenstellen is niet zo makkelijk.

Diablo, als je serieus antwoord op deze vraag wilt hebben, zet je vraag dan in het vragenonderdeel van dit forum. Een poll is eigenlijk niet bestemd om dit soort vragen te stellen. Het antwoord op deze vraag is namelijk helemaal niet eenvoudig.

Dit is de link naar het vragenforum: http://www.forum.wo2.nl/viewforum.php?f=11 Erg handig als je meer wilt leren.
"Frisch auf mein Volk, die Flammenzeichen rauchen!"
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

KevinP schreef:Dit is de link naar het vragenforum: Erg handig als je meer wilt leren.
Als gast inderdaad :wink:

Felix, en Sbf. Koch, het is altijd een beetje wennen, dus probeer de topicstarer mee op weg te helpen in plaats van hem uit te lachen. Over dit soort reacties heb ik je trouwens al eens aangesproken Felix.
Laatst gewijzigd door Peter M op 16 mei 2005, 18:42, 1 keer totaal gewijzigd.
FELIX
Lid
Berichten: 980
Lid geworden op: 25 feb 2005, 14:51
Locatie: Nederland

Bericht door FELIX »

antwerpx schreef:
KevinP schreef:Dit is de link naar het vragenforum: Erg handig als je meer wilt leren.
Als gast inderdaad :wink:

Felix, en Sbf. Koch, het is altijd een beetje wennen, dus probeer de topicstarer mee op weg te helpen in plaats van hem uit te lachen.
Neej hij kan serieus ook op google kijken, om misschien wat betere opties voor de pol te kiezen. Maarja, een pol is inderdaad, een slechter idee dan een topic in het vragenforum. Het lachwekkende was dat hij 3 of 4 polls start die allemaal niet helemaal 100% zijn.
Groeten R.

Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
KevinP
Lid
Berichten: 1152
Lid geworden op: 17 jan 2004, 12:09
Locatie: Nederland

Bericht door KevinP »

FELIX schreef:Neej hij kan serieus ook op google kijken, om misschien wat betere opties voor de pol te kiezen.
Doe eens een voorstel voor een betere poll dan, gebruikmakend van Google...
Felix schreef:Het lachwekkende was dat hij 3 of 4 polls start die allemaal niet helemaal 100% zijn.
Dat snap ik ook wel en ik vind al die polls ook niet nuttig, maar al die reacties van iedereen zijn eigenlijk net zo onzinnig. Geef informatie, maak iemand wegwijs op dit forum, doe een voorstel voor een betere poll of laat de moderators gewoon een slotje plaatsen op het forum en voorkom dat je zelf soortgelijke onzinnige polls plaatst.
FELIX
Lid
Berichten: 980
Lid geworden op: 25 feb 2005, 14:51
Locatie: Nederland

Bericht door FELIX »

KevinP schreef:
FELIX schreef:Neej hij kan serieus ook op google kijken, om misschien wat betere opties voor de pol te kiezen.
Doe eens een voorstel voor een betere poll dan, gebruikmakend van Google...
Felix schreef:Het lachwekkende was dat hij 3 of 4 polls start die allemaal niet helemaal 100% zijn.
Dat snap ik ook wel en ik vind al die polls ook niet nuttig, maar al die reacties van iedereen zijn eigenlijk net zo onzinnig. Geef informatie, maak iemand wegwijs op dit forum, doe een voorstel voor een betere poll of laat de moderators gewoon een slotje plaatsen op het forum en voorkom dat je zelf soortgelijke onzinnige polls plaatst.
Ik hoef het helemaal niet te weten waarom Hitler het deed, maar hier een een voorbeeld:

Waarom liet Hitler de Joden vermoorden?
-Omdat hij in zijn ogen de wereld wou zuiveren van een mogenlijk gevaar: de Joden
-Vond hij dat de Joden de schuld waren van de armoede en werkeloosheid in Duitsland
-Anders namelijk........
Groeten R.

Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

En waarom een poll starten als vragen ook kan? Met een poll is het antwoord gering.
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Deze gaat dicht, rede lijkt me duidelijk ;)

Michel.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ClaudeBot en 0 gasten