kolonel Stokes 16 september 1944

De persoonlijke verhalen uit de oorlog & Historische Figuren
Plaats reactie
observer
Lid

kolonel Stokes 16 september 1944

Bericht door observer »

Kan iemand mij gegevens verstrekken omtrent Kolonel Stokes.
Hij was op 16 september 1944 met zijn tankdivisie in Smeermaas (Belgie) bij de aanvang van Market Garden

alles gegevens over hem zijn welkom
Mike Hazeleger
Lid

Bericht door Mike Hazeleger »

het zou misschien handig zijn bij welke tankdivisie hij zat... als je dat dan weet kun je bij google gaan zoeke... erg handig google ;)

succes :)!
'From my rotting body, flowers shall grow and I am in them and that is eternity'
Mike.H
Lid

Bericht door Mike.H »

hier kan denk ik wel een slotje op... *observer* heeft niet echt wat van zich laten horen sinds 25-5-2005...
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Pauli
Lid

Bericht door Pauli »

Mike.H schreef:hier kan denk ik wel een slotje op... *observer* heeft niet echt wat van zich laten horen sinds 25-5-2005...
Wat maakt dit uit?
"Even a fool is thought wise when he keeps his mouth shut"
sobel
Lid

Bericht door sobel »

ja, het is dus bijna een half jaar geleden dat dat observer zijn laatste bericht heeft gepost, het zijn bij elkaar 2 berichten, lijkt me stug dat hij terug komt
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Willem ter Haar
Lid
Contacteer:

Bericht door Willem ter Haar »

Dat is nog geen reden om er een slotje er op te doen. Er is ook geen reden om in dit topic een discussie te voeren of er een reden is om een slotje er op te doen. Als er regels overschreden worden dan is er een reden om een slotje er op te doen. Stuur dan een pb/mail naar een moderator of admin zodat die er werk van kan maken als dat nodig is.

Als jullie info over deze kononel hebben dan zie ik dat graag in dit topic. Hebben jullie niks in te brengen dan vraag ik jullie dan ook niet te reageren. Topic zakt vanzelf uitzicht.
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
Plaats reactie