Verhalen Major Winters
-
- Lid
- Contacteer:
- Harro
- Lid
Wat is er in hemelsnaam zo interessant aan die Winters? Iedereen is altijd maar met 506/E bezig terwijl er al tientallen boeken over zijn, zelfs over Winters zelf. Er waren nog duizenden compagnies en tienduizenden officieren zoals Winters.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 4 keer
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
Dat vind ik nu ook!Harro schreef:Wat is er in hemelsnaam zo interessant aan die Winters? Iedereen is altijd maar met 506/E bezig terwijl er al tientallen boeken over zijn, zelfs over Winters zelf. Er waren nog duizenden compagnies en tienduizenden officieren zoals Winters.
MAg alleen mijn naam niet veranderen

- Dodo
- Lid
Het is de naam.Harro schreef:Wat is er in hemelsnaam zo interessant aan die Winters? Iedereen is altijd maar met 506/E bezig terwijl er al tientallen boeken over zijn, zelfs over Winters zelf. Er waren nog duizenden compagnies en tienduizenden officieren zoals Winters.
Vrij logisch toch.
Dankzij het boek van Ambrose en de serie Band Of Brothers heeft Winters naam gemaakt. Hij is niet meer die anonieme soldaat, maar 1 van vlees en bloed. Denk dat dat het is wat mensen interesseert.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
- Harro
- Lid
Daar heb ik het niet over Dodo. Wat je zegt is waar, maar er moeten toch mensen zijn die details over andere soldaten en eenheden willen vinden in plaats van constant de (commercieel) bekende namen uit te kauwen.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
-
- Lid
- Contacteer:
- Tim Y.
- Lid
Nee, ikzelf niet. En hij heeft nog geen contact met Winters zelf, ik denk zowieso niet dat zij gewoon zijn adres gaat weggeven aan een onbekende. Misschien krijgt hij het later nog wle eens ofzo dat weet ik niet.nice:D heb jij nu ook contact met haar?
en heeft hij ook contact met winters him self?
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
A man is not dead, until he is forgotten.
-
- Lid
Nou, of dat dan nog wel zo leuk is? Men weet nou ja bijna alles van wat die man heeft meegemaakt...heb ik veel liever contact met veteranen wiens verhaal nog nooit gehoord is en minstens zo interessant is dan die van Winters.Lt. Tim_NL schreef:Misschien krijgt hij het later nog wle eens ofzo dat weet ik niet
Alleen over zijn verhaal is een film gemaakt he...dat zou het verschil wel zijn...
-
- Lid
- Contacteer:
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
- Harro
- Lid
-
- Lid