adressen veteranen
-
- Lid
- Contacteer:
adressen veteranen
Hallo,
Ik ben opzoek naar (email) adressen van veteranen.
Ik had de vraag of iemand mij hierbij kon helpen?
Waarom heb ik ze nodig:
Omdat we een grote site over de oorlog maken en daar heb je natuurlijk info voor nodig.
en voor een game die we maken.
http://www.bdt-team.net
mvg,
stefan
Ik ben opzoek naar (email) adressen van veteranen.
Ik had de vraag of iemand mij hierbij kon helpen?
Waarom heb ik ze nodig:
Omdat we een grote site over de oorlog maken en daar heb je natuurlijk info voor nodig.
en voor een game die we maken.
http://www.bdt-team.net
mvg,
stefan
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 4 keer
- Contacteer:
Re: adressen veteranen
Welke eenheid, campaigns, etc.....Major Winters schreef:Ik ben opzoek naar (email) adressen van veteranen
Johan
29th Let's Go!!!!!
-
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
Weet niet of de veteranen wel zo blij zullen zijn als je ze mailt. Heb vaak op andere sites gezien dat ze de adressen enz prive willen houden. Heb slechts enkele adressen en die geef ik niet zomaar door. Heb wel een verhaal over een veteraan (die helaas 2 maanden terug is gestorven, kreeg een kaartje terug van de vrouw van die man)
-
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
- Harro
- Lid
Ben ook niet van plan ze te geven, maar was nieuwsgierig naar zijn motivatie omdat "d-day" en "invasie van Nederland" wees op enkel geallieerden.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
-
- Lid
- Contacteer:
- Harro
- Lid
Johan, ik denk dat "noem er een paar dan" eerder slaat op...
johan willaert schreef:Er zijn genoeg verenigingen van vets op het web te vinden....
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
-
- Lid
----> Google: ,,WWII Veterans Associations U.S.A.''Harro schreef:Johan, ik denk dat "noem er een paar dan" eerder slaat op...johan willaert schreef:Er zijn genoeg verenigingen van vets op het web te vinden....
Of iets dergelijks. Vind je vast wel wat. En dan die aanschrijven.
Zo ben ik met een Canadees van het Royal Hamilton Light Infantry (Wentworth) Regiment van de 2de Canadese Infanterie Divisie begonnen.
En nu zijn het er zo'n 12. Waaronder twee van het beroemde VIII Recce.
-
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
Ik denk dat je een beetje moet gaan netwerken. Bezoek bijvoorbeeld eens een herdenking of andere bijeenkomst en spreek eens beleefd een veteraan aan. Denk ook eens na waarom je contact wilt met een veteraan en wat je allemaal aan hem wilt vragen. Ik denk namelijk dat het geen kwestie is van zomaar even via internet een veteraan benaderen, je moet wel een soort doel hebben en ook over wat achtergrondinformatie beschikken zodat het ook voor deze veteraan de moeite waard is om met jou te spreken.
Succes ermee!
Succes ermee!
"Frisch auf mein Volk, die Flammenzeichen rauchen!"
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.