Bowman was een Combat Medic in het 704th Tank Destroyer Battalion en een persoonlijke vriend van me.
Ik had de eer hem te ontmoeten een paar jaar terug in Elsenborn.
Het is inderdaad rot om steeds weer te moeten horen dat er een veteraan is overleden. Helaas kun je er niks tegen doen. Toen ik voor een week in Engeland was bij een Britse Airborne veteraan liet hij mij een clubblad zien van de Airborne veteranen. Hij liet me een pagina staan wie er in de afgelopen tijd allemaal weer waren overleden. Dat was aan A5 pagina vol met namen. Hij kende daar ook diverse namen van.Roel R. schreef:Triest nieuws, steeds meer veteranen sterven, en met hun, ook hun waardevolle en belangrijke herinneringen. Helaas willen veel veteranen hun verhaal niet optekenen.
Er was nogal een tekort aan TD collar discs, dus er werd nog weleens wat anders gedragen inderdaad. Artillery, Armored, Cavalry, etc.Jeeper704 schreef:Veel leden van de TD Forces droegen Artillery op hun kraag (Rich op de foto in Engeland ook).
De 704th TD was onderdeel van de 4th Armored Division, daarom droegen zij de 4th Armored links en de TD patch rechts.