Voor de liefhebbers... Ik ben wel nog vollop bezig aan de site, dus is het een previeuwtje! geef gerust opmerkingen en/of suggesties!
http://www.leieslag1940.be
www.leieslag1940.be
- leieboordbewoner
- Lid
- Contacteer:
- YPPY
- Lid
- Contacteer:
- glen666benton
- Lid
- leieboordbewoner
- Lid
- Contacteer:
dat is raar... ik geef u anders de rechtstreekse link http://www.freewebs.com/leieslag1940/.YPPY schreef:Bij mij doet de site het niet? Vertel eens wat meer: waarom heb je deze site gemaakt, hoe lang ben je er mee bezig, hoe maak je zoiets, wat ga je allemaal nog doen?
Ik ben zelf van Oeselgem afkomstig en onze streek heeft wat te lijden gehad bij de mobilisatie. Ik vond het daarom interessant om onze helden in de kijker te zetten. Het moet niet altijd gaan over de Amerikanen of Duitsers, hé.
*In de toekomst wordt elke gemeente waar er noemenswaardige gevechten gebeurt zijn onder de loep genomen.
*De afbeeldingsgalerij wordt ook uitgebreidt met foto's van toen & nu.
*My collection komt binnenkort ook online
Maar de laatste tijd is het zo druk op mijn werk dat er niet veel tijd meer over is om al dat onderzoek te voeren...
For King & Country
- leieboordbewoner
- Lid
- Contacteer:
- YPPY
- Lid
- Contacteer:
Inmiddels werkt het wel.
Leuk dat je zo'n speciaal onderwerp hebt gekozen, daarmee ben je zeker anders dan veel andere sites. Vooral foto's van toen en nu vind ik altijd leuk, om te vergelijken. En de nu foto's zijn makkelijk te maken als je in de buurt woont.

Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.
*Weer alleen*
*Weer alleen*
- Kadeeke
- Lid
- leieboordbewoner
- Lid
- Contacteer: