De Nederlandse versie van "Biggest Brother, Majoor Dick Winters, de leider van de Band of Brothers" van Larry Alexander is uit.
Bij Standaard Boekhandel ligt het al in de rekken, online kan je o.a bestellen op http://www.bzztoh.nl/Boek.aspx?boek=834
Biggest Brother
- Linda C.
- Lid
- Contacteer:
- YPPY
- Lid
- Contacteer:
- Linda C.
- Lid
- Contacteer:
Ik heb het al in het Engels gelezen, maar ik heb nu toch ook de Nederlandse versie gekocht.
Van de 3 boeken over Dick Winters en Easy Co is dit m'n favoriet, vooral omdat hierin eindelijk eens iets meer verteld wordt over Winters voor -en naoorlogse jaren, met tegenzin van vooral Mevr. Winters, naar ik gehoord heb...maar tot groot genoegen van z'n vele bewonderaars
Wat ik nog tof vind aan het boek is dat het voorwoord geschreven is door Damian Lewis, je weet wel, de acteur die Winters speelt in BOB.
En er staan ook een paar mooie fotos in
Ik ben ook heel blij dat ze het boek niet belachelijk vertaald hebben in Grootste Broer of zo...
Als je je dit boek aanschaft is het zéker geen weggesmeten geld
Van de 3 boeken over Dick Winters en Easy Co is dit m'n favoriet, vooral omdat hierin eindelijk eens iets meer verteld wordt over Winters voor -en naoorlogse jaren, met tegenzin van vooral Mevr. Winters, naar ik gehoord heb...maar tot groot genoegen van z'n vele bewonderaars
Wat ik nog tof vind aan het boek is dat het voorwoord geschreven is door Damian Lewis, je weet wel, de acteur die Winters speelt in BOB.
En er staan ook een paar mooie fotos in
Ik ben ook heel blij dat ze het boek niet belachelijk vertaald hebben in Grootste Broer of zo...
Als je je dit boek aanschaft is het zéker geen weggesmeten geld
Hang Tough!
- YPPY
- Lid
- Contacteer: