Mijn eigen site
-
- Lid
- Contacteer:
Mijn eigen site
ik ben dus begonnen met m'n eigen site over nl in wo2. het is alleen belachelijk veel werk... ik ben er al 1 of 2 maanden mee bezig en ik ben nog niet op 5% ofzo.... ik heb vooral behoefte aan mensen die teksten kunnen schrijven, want nu zijn veel teksten vrijwel direct gekopieerd van andere sites en dara ben ik niet zo blij mee. mijn site (tot nu toe): http://www.freewebs.com/nederlandinwo2 . dus asl iemand teksten wil aanpassen, verbeteren, gewoon teksten schrijven etc. mail of pb dan ff a.u.b.
alvast bedankt
alvast bedankt
- Leroy
- Lid
Ja, maar ik geef gewoon mijn mening.Jasper J schreef:Leuke reactie leroy .
Het begin is er en die jongen doet zijn best dus kortom leuk hoor ga zo door.
En ik vind het een onoverzichtelijke website.
Dan kun je beter met menu navigaties werken e.d. waardoor het allemaal een stuk overzichtelijker word!
- rutger
- Lid
Misschien dat je dat hem uit kunt leggen? Is misschien wel handig voor zijn site?Leroy schreef:Ja, maar ik geef gewoon mijn mening.Jasper J schreef:Leuke reactie leroy .
En ik vind het een onoverzichtelijke website.
Dan kun je beter met menu navigaties werken e.d. waardoor het allemaal een stuk overzichtelijker word!
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''
Nelson Mandela
Nelson Mandela
-
- Lid
- Contacteer:
enkel html? hoe bedoel je? naja, ik doe dus alles in html en das dus nogal een klus. ik vraag me af wát je nu precies onoverzichtelijk vind, bedoel je de homepage of die over onze wapens? en het si nog allemaal euh, alfa, het wordt nog allemaal vervangen door plaatjes, die hopelijk duidelijk zijn. of er kompt een menu aan de linkerkant ofzo, dat zie ik nog wel. maar ik wil eerst alle infoo erop, dan verbeterde tekesten en dan richt ik me pas op alle puntjes op de i he
-
- Lid
- Contacteer:
Leuk initiatief! Echter zou ik een aantal dingen anders doen:
- ik zou het soort achtergrondafbeeldingen dat jij gebruikt vermijden, en wel omdat de tekst daardoor onleesbaar wordt. Als je toch per sé een achtergrondafbeelding wilt gebruiken, raad ik je aan om die afbeelding véle malen lichter te maken, zodanig dat de tekst mooi in contrast komt te staan.
- Het menu kan inderdaad wat beter. Op de hoofdpagina was ik bijvoorbeeld al even naar het menu aan het zoeken (heeft weer te maken met dat contrast gedoe).
Nogmaals, schitterend initiatief! En ik wil je er nog veel succes mee wensen
Edit: mocht je trouwens nog hulp nodig hebben met de opbouw van je website (html of andere programmeertalen), laat maar iets weten
- ik zou het soort achtergrondafbeeldingen dat jij gebruikt vermijden, en wel omdat de tekst daardoor onleesbaar wordt. Als je toch per sé een achtergrondafbeelding wilt gebruiken, raad ik je aan om die afbeelding véle malen lichter te maken, zodanig dat de tekst mooi in contrast komt te staan.
- Het menu kan inderdaad wat beter. Op de hoofdpagina was ik bijvoorbeeld al even naar het menu aan het zoeken (heeft weer te maken met dat contrast gedoe).
Nogmaals, schitterend initiatief! En ik wil je er nog veel succes mee wensen
Edit: mocht je trouwens nog hulp nodig hebben met de opbouw van je website (html of andere programmeertalen), laat maar iets weten
Fort Eben-Emael - Ils se battaient pour notre liberté
Gids fort Eben-Emael
Gids fort Eben-Emael
-
- Lid
- Contacteer:
hulp is altijd welkom zoals ik al zei wordt er wel wat aan het menu gedaan. bij gewone teksten ga ik dus ook echt geen achtergrondplaatjes gebruiken, want dat is veel te druk en onleesbaar. ik vind persoonlijk het menu wel zichtbaar, maar denk toch dat ik er wat aan ga doen... maar als iemand (bart geraerts?) dara icoontjes voor wil maken of ene duidelijke menustructuur, graag dan... voeg me als je msn hebt maar toe of mail me:lordoftheringsfan11_2@hotmail.com (k*t adres, moeilijk en overdreven, maar dara staat nu eenmaal iedereen in )
-
- Lid
hij gaf een opbouwende kritiek, en we weten allemaal dat dat beter is dan een leger jaknikkersJasper J schreef:Leuke reactie leroy .
And I'll bet that all the Jerries wish that Hitler had never been born
For he was the cause of their feeling the might of the "tough nuts" of the "Golden Acorn"
- S/SGT James L. McClendon 335th FA Bn 87th INF. DIV.
For he was the cause of their feeling the might of the "tough nuts" of the "Golden Acorn"
- S/SGT James L. McClendon 335th FA Bn 87th INF. DIV.
- leieboordbewoner
- Lid
- Contacteer:
Ziet er een goed begin uit! Buiten de homepage gerekend vind ik dat nog tamelijk overzichtelijk hoor...
één tipje nog: als je teksten van andere sites gebruikt zou ik wel de toestemming vragen aan die mensen en de bron (van welk een site het komt) vermelden onder de publicatie. Natuurlijk, uw site is louter informatief en niet voor commerciële doeleinden, maar je weet toch nooit hé
Keep up the good work Lad!
één tipje nog: als je teksten van andere sites gebruikt zou ik wel de toestemming vragen aan die mensen en de bron (van welk een site het komt) vermelden onder de publicatie. Natuurlijk, uw site is louter informatief en niet voor commerciële doeleinden, maar je weet toch nooit hé
Keep up the good work Lad!
For King & Country
- Leroy
- Lid
Voor een zeer overzichtelijke website met veel features zul je gebruik moeten van:gamer0004 schreef:enkel html? hoe bedoel je? naja, ik doe dus alles in html en das dus nogal een klus. ik vraag me af wát je nu precies onoverzichtelijk vind, bedoel je de homepage of die over onze wapens? en het si nog allemaal euh, alfa, het wordt nog allemaal vervangen door plaatjes, die hopelijk duidelijk zijn. of er kompt een menu aan de linkerkant ofzo, dat zie ik nog wel. maar ik wil eerst alle infoo erop, dan verbeterde tekesten en dan richt ik me pas op alle puntjes op de i he
HTML
CSS
PHP
Photoshop
En toen ik op de homepage kwam kon ik de tekst e.d. niet lezen en ik was ook opzoek naar het Menu. Maar voor overzicht kun je beter een design nemen als:
Links: Menu
Midden: Hier komen dan alle geschreven paginas
Boven: Banner
Zo word het dus erg overzichtelijk en kun je alles in 1 opslag zien. Hierdoor hoef je niet te zoeken en telkens terug te klikken naar de menu pagina.
Maar het "zeiken" zal wel komen omdat ik veel met websites bezig ben.
Als je hulp nodig hebt wil ik je graag helpen.
-
- Lid
- Contacteer:
waarom zou ik in hemelsnaam een banner willen? en ik ken enorm veel sites wara ze het menu boven hebben staan: http://www.gamer.nl, http://www.go2war2.nl etc. . met photoshop ben ik ook bezig, maar doe dat nooit behave voor deze website... enne: het hoeft niet helemaal prof, gwn zo goed als ik kan, dan doe ik er later nog wel andere dingen (CSS, PHP) bij . ik heb bij het menu nu icoontjes ipv tekst. ik heb een paar vragen: hoe kan je er voor zorgen dat het menu speciaal wordt afgescheiden? dus dat het menu links staat, zo'n streep rechts van het menu en dan je homepage? en is (hoe) het mogelijk om per link de keur te bepalen?