Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dit is een serie van 4 boeken, en ik heb nu deel 3. Gaat over nederlandse ss'ers.
Via internet besteld en vandaag binnengekregen. Wat een schat aan informatie! Dit is een regelrechte aanrader.
Overigens is het boek al uit 1987 maar die ik ontving zat nog nieuw in het cellofaan
Ja idd, erg moeilijk te krijgen. Een vriend zoekt deel 4 (meen ik) nog aangezien zijn vader er in staat. De Krijger kon ook al niet aan dat deel komen helaas.
Ik heb jaren geleden gehoord dat deel 2 en 3 (even gecorrigeerd, er stond eerst deel 3 en 4!) bij een voormalige vrijwilliger waren opgeslagen, omdat er teveel van waren gedrukt. De verkoop viel vervolgens tegen en deel 4 werd in een kleine oplage gedrukt. Achteraf jammer natuurlijk. Maar Vlaanderen in uniform word herdrukt, dus wie weet?
Hallo,
sorry voor de late reaktie,maar ben nog maar juist geregistreerd.
Heb hier nog de volledige reeks liggen,4 delen dus, plus nog deel vier apart.Deze zijn te koop, moet wel zeggen dat het in België is.