Welk boek lees je op dit moment van de Tweede Wereldoorlog?
- Veltro
- Lid
@sniper snoop; "wat je niet gauw terug vindt op internet zoals de verminkte lijken van Mussolini en zijn vrouw"
Allereerst was deze jongedame genaamd Clara Petacci niet de vrouw van Benito Mussolini, maar zijn maitresse en daarnaast zijn foto's van hun lijken overal op internet te vinden..
Veltro
Allereerst was deze jongedame genaamd Clara Petacci niet de vrouw van Benito Mussolini, maar zijn maitresse en daarnaast zijn foto's van hun lijken overal op internet te vinden..
Veltro
Credere, Obbedire, Combattere!!!!Avanti!!!!Saluto Al Duce!!!!
- sniper snoop
- Beste Signature 2010
- Contacteer:
Veltro schreef:@sniper snoop; "wat je niet gauw terug vindt op internet zoals de verminkte lijken van Mussolini en zijn vrouw"
Veltro
Ik bedoel in het algemeen dat er foto's zijn die je niet gauw op internet zullen terecht vinden, er kunnen foto's zijn maar daarvoor wil het niet zeggen dat ze allemaal zo zijn.

- arneken
- Lid
- Contacteer:
- Mr Mojo Risin
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 8 keer
Ik ben momenteel 'Zeven Wegen naar de Hel' van Donald R. Burgett aan het herlezen en voor op vakantie volgende week heb ik 'De Brug' en ook 'De Weg naar Berlijn' van James Megellas.
Steeds op zoek naar items gerelateerd aan Vilvoorde tijdens beide wereldoorlogen.
Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.
Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.
- BBB
- Lid
"Tankduel" van david L. Robbins, over de tankslag bij Kursk
http://www.go2war2.nl/artikel/973
http://www.go2war2.nl/artikel/973
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
-
- Lid
J.J. Brouwer richt zich in dit boek met name op de verschillen in bevelvoering en tactisch leiderschap tussen Duitsers en Russen. Door de verschillen in achtergrond, opleiding en manier van leiding geven waren de Duitse- en Russische legers onderling érg verschillend (nog afgezien van de verschillen in bewapening, training, achtergrond, bevoorrading, tactisch- en strategisch denken enz.) Dit had ook duidelijk z'n weerslag op de titanenstrijd aan het Oostfront. Dit maakt het boek anders dan de vele andere uitgaven en biedt een verfrissend nieuw inzicht op dit onderdeel van de Tweede Wereldoorlog.
"Those who ignore history, are condemned to repeat it"
-
- Lid
Momenteel aan het (her)lezen voor de derde keer:
A bridge to far - C. Ryan...
en wat hierna komt..weet ik nog niet, denk er over om te beginnen aan 'VLIEGVELD VENLO 1941-1944 door Jan Derix.. meer te weten komen over mijn geboorteplaats e.o. is ook een van mijn hobbies; mochten er aanbevelingen zijn stuur me een pm...
A bridge to far - C. Ryan...
en wat hierna komt..weet ik nog niet, denk er over om te beginnen aan 'VLIEGVELD VENLO 1941-1944 door Jan Derix.. meer te weten komen over mijn geboorteplaats e.o. is ook een van mijn hobbies; mochten er aanbevelingen zijn stuur me een pm...