Linkpagina Wereldoorlog

Boeken, tijdschriften en websites met betrekking tot WOII
Plaats reactie
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Contacteer:

Linkpagina Wereldoorlog

Bericht door sniper snoop »

Beste Wereldoorlog-onderzoekers, fanaten, enz...
op de datum, 23 Juli 2006, heb ik een Linkpagina geopent over de twee Wereldoorlogen
heb jij een site van u of iemand anders en zegt van "deze mag erbij horen" dan kan u deze mailen naar mij met naam en adres.
De momentele Rubrieken zijn
-Wereldoorlog 1 - Zwaar geschut
-Wereldoorlog 2 - Toerisme
- Handwapens - Legers en landen

http://wereldoorlog.linkoverzicht.be/
Afbeelding
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
sobel
Lid
Ontvangen: 1 keer

Bericht door sobel »

het idee is geinig, maar de achtergrond van je ''linkoverzicht'' maakt het juist onoverzichtelijker... (mijn mening :))
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
dvaupell
Lid
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Verplaatst van het WO1 Forum naar teksten & publicaties.
Het lijkt me dat het daar meer thuis hoort, ondanks het feit dat deze website ook deels over WO1 gaat.
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Bart Geraerts
Lid
Contacteer:

Bericht door Bart Geraerts »

Achtergrond is inderdaad meer dan storend. Maak hem mbv brightness/contrast eens een héél pak lichter...
Verder vind ik zelf de categorieen... een beetje verwarrend. Waar zou ik nu een link naar bvb Fort Eben-Emael moeten plaatsen? Toerisme, Zwaar Geschut, ..??
Fort Eben-Emael - Ils se battaient pour notre liberté
Gids fort Eben-Emael
sobel
Lid
Ontvangen: 1 keer

Bericht door sobel »

daarnaast staat bijvoorbeeld ook het forum eerste wereldoorlog in meerdere catagorieen :)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
KätheHelfrich
Lid
Contacteer:

Bericht door KätheHelfrich »

sobel schreef:daarnaast staat bijvoorbeeld ook het forum eerste wereldoorlog in meerdere catagorieen :)
Dat is uiteraard terecht O-)
http://www.forumeerstewereldoorlog.nl
Het WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen
KätheHelfrich
Lid
Contacteer:

Bericht door KätheHelfrich »

Bart Geraerts schreef:Achtergrond is inderdaad meer dan storend. Maak hem mbv brightness/contrast eens een héél pak lichter...
Verder vind ik zelf de categorieen... een beetje verwarrend. Waar zou ik nu een link naar bvb Fort Eben-Emael moeten plaatsen? Toerisme, Zwaar Geschut, ..??
Beide kunen ze bij, meer exposure.
http://www.forumeerstewereldoorlog.nl
Het WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Contacteer:

Thanks

Bericht door sniper snoop »

:arrow: dank u voor jullie mening :lol:
het is een begin dus zal deze veranderen naar jullie keuze en van die fort zal ik hem plaatsen bij forten ( :idea: :!: u kan uw link altijd op meerdere plaatsen zien. gewoon geven in 1 link en ik zal hem bezoeken en evt een ander plaats bijgeven)
en WO1 zal ik in de rubliek plaatsen die jullie opnoemen maar blijf ook in de forum staan (als het niet erg is)
achtergrond kan ik niet veranderen van contrast enz. maar zal een andere WO afbeelding zoeken waar hij lichter is mss evt de tekstkleuren wijzigen. weer een slechte achtergrond gewoon melden evt geef een achergrond pas op :!: geen reclame of site's .... en deze forum zal ik OOK in meerdere rublieken plaatsen want ik ben er nog vollop bezig en zit ook nog met werk overdag
meer aandachtpunten geef ze maar :idea:

:( sorry voor deze foutjes en ik zal vollop beginnen aan deze aandachtpunten. geef maar mening en Link natuurlijk :wink:
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Plaats reactie