Mening gevraagd over mijn forum

Boeken, tijdschriften en websites met betrekking tot WOII
Ajacied8989
Lid
Contacteer:

Bericht door Ajacied8989 »

Zelf dacht ik eraan om het hele deel Duitse Organisaties eruit te halen. Aangezien daar ook bijna niets gebeurt.

En ik zag dat er 2 mensen van dit forum zich er ook hadden aangemeld. Bedankt!
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
Markoz
Lid

Bericht door Markoz »

Je hebt even een pb'tje :)
Ajacied8989
Lid
Contacteer:

Voor ik het vergeet. Je kan op http://www.hetderderijk.nl bij Opmerkingen en Suggesties berichten plaatsen ook als je niet lid bent. Dus als je Opmerkingen en Suggesties heb kan je die ook daar plaatsen.
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
Rik
Lid

Bericht door Rik »

Auke schreef:Geduld Sebastiaan, als je ziet hoeveel leden dit forum na acht maanden had... Acht. Het komt met de tijd wel. En de WOII-forum-markt raakt natuurlijk ook verzadigd, maar daar hebben we het op een ander forum ook al over gehad. Er zijn momenteel minstens zeventien WOII-fora. (Ja, ik heb ze geteld.) Dat zijn er gewoon teveel om allemaal succesvol te kunnen zijn.

In ieder geval raad ik je aan niet gelijk zo 'groots' te beginnen. Je hebt al gelijk erg veel subfora wat niet erg overzichtelijk is, en als ik kijk naar het aantal topics is het ook nog niet echt nodig.
Ik ben het eens met Auke, de markt raakt verzadigd, en dan praten we alleen nog maar over de Nederlandse fora en niet eens over de internationale fora.
Persoonlijk houd ik het bij enkele fora, anders wordt het gewoon te veel gedoe om overal te kijken en te reageren om het zo maar te zeggen.

Ik hoop dat je forum in de toekomst begint te lopen, alle begin is moeilijk.
En zoals eerder gezegd maak voor jezelf duidelijk wat je er mee wil bereiken en werk verder vanuit dat standpunt. Hoe meer leden hoe meer je kan uitbreiden.
-- Rik --
Ajacied8989
Lid
Contacteer:

Voorlopig blijft het forum erzo uitzien als het nu is. We zijn bezig om er ook nog een site bij te gaan maken. Maar dat duurt nog wel even voordat die af is 8)
Ajacied8989
Lid
Contacteer:

En het reclame vrije forum is af!. Je kan het forum via http://www.hetderderijk.nl bereiken.
Iets eerder dan gepland maar omdat een zielig iemand al zijn berichten ging editen zijn alle discussies in de war. Iedereen die zich heeft aangemeld zou zich op het nieuwe forum ook moeten aanmelden. Ook kan ik de discussie niet meer op het forum zetten omdat ze in de war zijn. Ik hoop dat jullie nu het forum reclamevrij is bij mij forum komen en helpen het forum tot een succes te maken. Ondanks dat het forum nog helemaal leeg is...
sobel
Lid
Ontvangen: 1 keer

Bericht door sobel »

enkel jammer dat je bijna de gehele marktplaats regels van dit forum simpelweg heb gekopieerd en geplakt.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Ajacied8989
Lid
Contacteer:

Ik gebruik het als richtlijn ik had gisteren nog wat te doen en aangezien ik onverwachts dit forum moest gebruiken heb ik het er even snel op gezet. Maar nu ik tijd heb ben ik bezig het te veranderen. :wink:

Wat ik graag zou willen weten hoe jullie het logo vinden en de vormgeving van het forum.
sobel
Lid

Bericht door sobel »

erg fijn :), een forum met eigen ideeen komt immers ook verder :)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Ajacied8989
Lid
Contacteer:

Helaas zijn degene die aangemeld waren op het oude forum niet meer aangemeld op het nieuwe. Ik probeer zoveel mogelijk accounts op het nieuwe forum aan te melden. Ik weet dat er een paar van dit forum ook op het oude forum waren aangemeld. Als zij ook nog op nieuwe forum willen aanmelden zet ik jullie er ook op. Laat het me dan even hier of via de PM weten.
Ajacied8989
Lid
Contacteer:

Kleine forumwijziging. Als iemand nog meer ideeën of tips heeft voor het forum dan hoor ik het graag :)
Ajacied8989
Lid
Contacteer:

Wil niemand zich opnieuw laten aanmelden door mij die al eerder was aangemeld :cry:

Overigens als je niet op het forum wilt aanmelden maar wel op de hoogte wil blijven van het forum. Kan je natuurlijk altijd aanmelden voor de nieuwsbrief hier (Klikje) :D
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008

Bericht door Auke »

Ajacied8989 schreef:Wil niemand zich opnieuw laten aanmelden door mij die al eerder was aangemeld :cry:
Het draait niet om het aantal leden, maar om het aantal actieve posters, toch?
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
Ajacied8989
Lid
Contacteer:

9 maar hoe meer actieve posters hoe beter.

We willen een graag een forum maken dat uniek is. Maar we weten niet precies hoe die eruit moet komen te zien. Als iemand daar mee wilt helpen PM me dan even of voeg me toe op MSN.
sobel
Lid

Bericht door sobel »

zonder een goed en in dit geval uniek idee kom je eigenlijk nergens
Plaats reactie