Mening gevraagd over mijn forum

Boeken, tijdschriften en websites met betrekking tot WOII
HMS Renown
Lid

Bericht door HMS Renown »

Polte schreef:
HMS Renown schreef:

3. Het is niet omdat jij 1500 berichten hebt op dit forum dat jij geschiedenisbesef hebt en ik niet.
Mag ik vragen wat je daarmee bedoeld? Beweer ik ergens dat ik geschiedenis besef heb omdat ik 1500 post's heb staan op dit forum?
1. Dat komt zo bij mij over

2. Ik weet ook wel dat mijn leeftijd vaak nadelen heeft.

3. Dat is gemakkelijk om zeggen he dat ik geen besef van geschiedenis heb. Je kent mij niet eens persoonlijk.
Polte
Lid

Bericht door Polte »

1. Wauw wat onderbouwend! :lol:
We hebben het overigens niet over mij, of mijn geschiedenis besef maar over jouw forum (en de daarbij horende staff).

2. Hoeft niet persee, toch ben ik van mening dat een ouder iemand met meer levenservaring een betere taak als moderator beheerd.

3. Aan de hand van jouw posts op dat forum ga ik daarvan uit ja.
En dat heb ik ook niet op 1 dag bekeken maar ik heb het forum nu een dag of 10 in de gaten gehouden.
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
HMS Renown
Lid

O waw dus jij denkt dat je iemand na 10 dagen observeren op een forum kent. Proficiat moet je mij ook eens leren want ik kan dat niet.
Polte
Lid

Bericht door Polte »

Bla bla blaa.. je praat overal overheen, voornamelijk over de eerste 2 punten die ik je toeschotel.
Ik heb het forum 10 dagen in de gaten gehouden, niet jouw specifiek. Ik heb enkel naar de reacties en opmerkingen gekeken van leden en staff.
Jouw reactie heb ik daar enkel alleen uitgevist als voorbeeld.
Je reactie was namelijk, erg kort door de bocht.
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
sind wir gefangen
HMS Renown
Lid

A tiens nu praat ik er overheen en ik heb geen geschiedenisbesef nog iets je bent nu toch bezig.
Ajacied8989
Lid
Contacteer:

Bericht door Ajacied8989 »

Voor degene die vonden dat het rood te fel was. We zijn bezig met een grijze stijl met wat rood erin. Heb even geduld en dan doen je ogen niet meer zeer :cheer:
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
dennisb
Lid

Bericht door dennisb »

HMS Renown schreef:O waw dus jij denkt dat je iemand na 10 dagen observeren op een forum kent. Proficiat moet je mij ook eens leren want ik kan dat niet.
dit slaat eerlijk gezegd ook nergens op.. :?
HMS Renown
Lid

En wat hij over mij zegt trekt dat wel ergens op?
dennisb
Lid

Bericht door dennisb »

hm, hij wijst jullie er alleen op dat er eigenlijk een moderator zou moeten zijn die ouder is, aangezien die meer levenservaring heeft, en daarop zeg jij dat hij zegt dat jullie geen verstand van Militaria hebben, maar ik heb het topic 3x doorgelezen maar kan toch echt niks vinden daarover!! :roll:
HMS Renown
Lid

Hij zegt tegen mij dat ik geen GESCHIEDENISBESEF heb.
Laatst gewijzigd door HMS Renown op 09 sep 2006, 19:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Ajacied8989
Lid
Contacteer:

Zullen we dit gewoon achterwegen laten? De moderators zijn trouwens niet allemaal jong. En al ben je jong wil het nog niet zeggen dat je niks van de 2e Wereldoorlog weet.
We zijn ook nog steeds op zoek naar moderator(s). PM dan even :)
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
Polte
Lid

Bericht door Polte »

Ajacied8989 schreef:Zullen we dit gewoon achterwegen laten? De moderators zijn trouwens niet allemaal jong. En al ben je jong wil het nog niet zeggen dat je niks van de 2e Wereldoorlog weet.
Dat zeg ik ook niet. Ik geef alleen mijn visie over wat ik merk en wat mij opvalt als nieuw lid op het forum.
Lezen is blijkbaar te moeilijk voor jullie, laat staan een succesvol forum oprichten.

Je vroeg om opmerkingen en tips over het forum, nou van mij heb je ze gekregen.

:roll:
Laatst gewijzigd door Polte op 09 sep 2006, 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
sind wir gefangen
HMS Renown
Lid

Ik heb niets liever dat iemand zijn of haar mening geeft maar dat kan ook op een vriendelijke manier en Polte kan dat blijkbaar niet.
Ajacied8989
Lid
Contacteer:

Polte schreef:
Ajacied8989 schreef:Zullen we dit gewoon achterwegen laten? De moderators zijn trouwens niet allemaal jong. En al ben je jong wil het nog niet zeggen dat je niks van de 2e Wereldoorlog weet.
Dat zeg ik ook niet. Ik geef alleen mijn visie over wat ik merk en wat mij opvalt als nieuw lid op het forum.
Lezen is blijkbaar te moeilijk voor jullie, laat staan een succesvol forum oprichten.

Je vroeg op opmerkingen en tips over jullie forum, nou van mij heb je ze gekregen.

:roll:
En daar dank ik je voor. :wink:
Ajacied8989
Lid
Contacteer:

Even weer onder de aandacht. Nadat het de laatste tijd nogal stil is geweest op het forum. :wink:
Plaats reactie