ik vind ook dat je banners (hoewel er wel mooie foto's tussenzitten) een beetje te druk zijn. misschien kan je dat beter wat meer naast elkaar leggen, of wat minder maar wel grotere foto's gebruiken.
verder heb ik in dit plaatje alle dingen die ik raar vond omcirkeld. zoals bijv. die rare open vakken aan de onderkant (maar boven de reclame-banners). ik dacht eerst dat daar een zoekfunctie zou verschijnen als de pagina geladen was, maar dat was niet zo.
het plaatje links zou wel mooi kunnen zijn, maar dan kan je hem beter in een hogere resolutie kunnen zetten, want nu mist het zijn effect vind ik.

verder vond ik het volgende wat minder op het forum (over de hoeveelheid en de kwaliteit van de posts heb ik het niet, dat is niet iets waar je direct iets aan kan doen):
-Duitse organisaties worden (tenminste zo ziet het er voor mij uit) direct met de holocaust geassocieerd. ze speelden er wel een (grote) rol in, maar het kan naar mijn mening toch niet op 1 hoop geschoven worden.
-korte stukjes over het ow bij de onderdelen, zoals:
*De Kriegsmarine was de marine van Het Derde Rijk. Ze waren niet sterk genoeg tegenover de Britten en Amerikanen.
*Tot 1933 de beschermdienst van Hitler. Daarna werd de macht te groot en was het gedaan met de SA
*In de vele concentratiekampen werden vele joden en andere burgers gedood. Stel hier je vragen over de gruwelijkheden van de Holocaust
ik vind namelijk dat hierin er een beetje teveel een mening wordt gegeven. bij de rest is dat beter: gewoon "vragen over... kan je hier stellen" bij deze dingen vind ik "vragen over de SA (tot 1933 de beschermdienst van Hitler) kan je hier stellen" persoonlijk beter.
verder is het misschien beter om per hoofdonderdeel (of hoe je dat ook moet noemen

je moet maar zien wat je er mee doet, ik ben zelf ook aan een site bezig en ik weet hoe lastig het is