Mening gevraagd over mijn forum

Boeken, tijdschriften en websites met betrekking tot WOII
gamer0004
Lid
Contacteer:

Bericht door gamer0004 »

even wat kritiek (het is vrij veel, en als je het er niet mee eens bent dan respecteer ik dat): op de hoofdpagina vind ik die klok rechts erg vreemd. het hoort (naar mijn mening) niet thuis op een wo2 site.
ik vind ook dat je banners (hoewel er wel mooie foto's tussenzitten) een beetje te druk zijn. misschien kan je dat beter wat meer naast elkaar leggen, of wat minder maar wel grotere foto's gebruiken.
verder heb ik in dit plaatje alle dingen die ik raar vond omcirkeld. zoals bijv. die rare open vakken aan de onderkant (maar boven de reclame-banners). ik dacht eerst dat daar een zoekfunctie zou verschijnen als de pagina geladen was, maar dat was niet zo.
het plaatje links zou wel mooi kunnen zijn, maar dan kan je hem beter in een hogere resolutie kunnen zetten, want nu mist het zijn effect vind ik.
Afbeelding
verder vond ik het volgende wat minder op het forum (over de hoeveelheid en de kwaliteit van de posts heb ik het niet, dat is niet iets waar je direct iets aan kan doen):
-Duitse organisaties worden (tenminste zo ziet het er voor mij uit) direct met de holocaust geassocieerd. ze speelden er wel een (grote) rol in, maar het kan naar mijn mening toch niet op 1 hoop geschoven worden.
-korte stukjes over het ow bij de onderdelen, zoals:
*De Kriegsmarine was de marine van Het Derde Rijk. Ze waren niet sterk genoeg tegenover de Britten en Amerikanen.
*Tot 1933 de beschermdienst van Hitler. Daarna werd de macht te groot en was het gedaan met de SA
*In de vele concentratiekampen werden vele joden en andere burgers gedood. Stel hier je vragen over de gruwelijkheden van de Holocaust
ik vind namelijk dat hierin er een beetje teveel een mening wordt gegeven. bij de rest is dat beter: gewoon "vragen over... kan je hier stellen" bij deze dingen vind ik "vragen over de SA (tot 1933 de beschermdienst van Hitler) kan je hier stellen" persoonlijk beter.
verder is het misschien beter om per hoofdonderdeel (of hoe je dat ook moet noemen ;) 1 moderator hebt. je komt er dan wel 1 te kort, maar dat staat wat beter en kan voor een betere controle zorgen.
je moet maar zien wat je er mee doet, ik ben zelf ook aan een site bezig en ik weet hoe lastig het is :lol:
HMS Renown
Lid

Bericht door HMS Renown »

Bedankt voor je mening.
Ajacied8989
Lid
Contacteer:

Bericht door Ajacied8989 »

Kleine dingen aangepast :wink:
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
gamer0004
Lid
Contacteer:

Bericht door gamer0004 »

is al veel beter ;)
Proxy^
Lid

Bericht door Proxy^ »

Ik zie al dat je LAY-out Veel Rood in doet, Kan op zich wel maar doe niet alleen Fel-rood.. doe liever rood,met iets blauw ofzo.. maar dat is mijn Mening.. ;) Voor de rest is het wel een mooie indeling met goede informatie en regels
The war is over. One or two of those things, and Japan will be finished. - General Groover
Ajacied8989
Lid
Contacteer:

Kleine wijziging in de forum indeling.
Nog niet de kleur gedaan :wink:
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
gamer0004
Lid
Contacteer:

Bericht door gamer0004 »

//Hierboven komt de url te staan waar naar doorverwezen wordt
xGhCf4alnXl/7e/kPCYP/i/ns=

????? dat staat op je site. foutje of bedoeld?
Ajacied8989
Lid
Contacteer:

Kan je het hele adres laten zien?
gamer0004
Lid
Contacteer:

Bericht door gamer0004 »

nee, dat is gewoon wat er staat. in een wit lettertype.
dus ik citeer: "//Hierboven komt de url te staan waar naar doorverwezen wordt
xGhCf4alnXl/7e/kPCYP/i/ns= ".
trouwens, heb je niet een beetje erg veel moderators? ik bedoel, de helf van de berichten (of meer) zijn van hen. en dat er veel moderators zijn blijkt ook uit het feit dat er een punt wordt gemaakt van hoofdletters of niet...
Ajacied8989
Lid
Contacteer:

Ow wacht nu snap ik het. Het is inderdaad een foutje.
HMS Renown
Lid

Bericht door HMS Renown »

Wij proberen iedereen gelijk te behandelen en wij houden heus geen puntensysteem bij als je eens geen hoofdletters of punten zet. Maar wij vragen toch om dat te doen het maakt een post veel leesbaarder!
gamer0004
Lid
Contacteer:

Bericht door gamer0004 »

ik vind punten en komma's belangrijk, hoofdletters niet. een hoofdletter is niet nodig om aan te geven wanneer een zin begint, want das aan het begin van je post en achter een punt.
en ik heb het nooit over een puntensysteem gehad ;) ik had het erover dat jullie een punt (een probleem dus) van geen hoofdletters maken.
YPPY
Lid
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Gamer004, hier op het forum hechten we ook belang aan het gebruik van hoofdletters. Wil je die daarom in het vervolg gebruiken in je berichten? Dat staat verzorgder.
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.

*Weer alleen*
gamer0004
Lid
Contacteer:

Bericht door gamer0004 »

Ppff hier ook al?
YPPY
Lid
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Als je door wilt gaan op mijn vraag, of verdere uitleg wil, mag je een berichtje sturen, dan vervuilen we het topic niet zo.

En ontopic: ik vind die rode strepen op de achtergrong afleiden van de blokken. Het plaatje links is onduidelijk en waarvoor is de klok?
Op het forum zijn de witte letters in de rode balk slecht te lezen.
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.

*Weer alleen*
Plaats reactie