Mijn website, wat vinden jullie?
- Auke
- Beste Avatar 2007/2008
-
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
- Auke
- Beste Avatar 2007/2008
Dat is al stukken beter. Ik zou wel van 'Techische specifiekaties' 'Technische specificaties' maken. Verder zou je ook consequent met schreefloze fonts (bijvoorbeeld Arial) kunnen gaan werken; dit staat professioneler. Nu doe je het nog niet overal.
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
-
- Lid
- Contacteer:
- Auke
- Beste Avatar 2007/2008
Fonts zonder haakjes en versierselen aan de letters. Op dit forum bijvoorbeeld, en op jouw buttons, worden schreefloze fonts gebruikt, wat over het algemeen prettiger leest vanaf een beeldscherm.
Het bekendste font met versierselen is Times New Roman, waarmee jouw teksten zijn geschreven.
Nog iets: moet 'specificeren over een bepaald onderwerp' niet 'specificeren op een bepaald onderwerp' zijn?
Het bekendste font met versierselen is Times New Roman, waarmee jouw teksten zijn geschreven.
Nog iets: moet 'specificeren over een bepaald onderwerp' niet 'specificeren op een bepaald onderwerp' zijn?
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
-
- Lid
- Contacteer:
- Charly1975
- Lid
Even de tijd genomen om op je site te kijken: ziet er erg leuk uit !!
Je krijgt van veel mensen goede adviezen en daar sta je open voor dat siert je. Ik hoop dat je het zelf ook echt leuk vind om te blijven bij houden dan komt het zeker goed met deze site van je. En tegen de tijd dat ie klaar is is het hoog tijd voor een internetschoonheidsprijs (of een beker van dit forum voor de mooiste eigen site)
Succes met het verder uitbouwen van de site !!
Je krijgt van veel mensen goede adviezen en daar sta je open voor dat siert je. Ik hoop dat je het zelf ook echt leuk vind om te blijven bij houden dan komt het zeker goed met deze site van je. En tegen de tijd dat ie klaar is is het hoog tijd voor een internetschoonheidsprijs (of een beker van dit forum voor de mooiste eigen site)

We're fools to make war
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
-
- Lid
- Contacteer:
voordat ik klaar ben zijn we minstens weer een jaar verderCharly1975 schreef:Even de tijd genomen om op je site te kijken: ziet er erg leuk uit !!
Je krijgt van veel mensen goede adviezen en daar sta je open voor dat siert je. Ik hoop dat je het zelf ook echt leuk vind om te blijven bij houden dan komt het zeker goed met deze site van je. En tegen de tijd dat ie klaar is is het hoog tijd voor een internetschoonheidsprijs (of een beker van dit forum voor de mooiste eigen site)![]()

-
- Lid
Dit staat op de hoofdpagina :
Ik zoek nog iemand die me kan helpen voor mijn website, het liefst iemand die verstand heeft van HTML. Als je geinteresseerd bent, mail ...@..com dan.
Staat in ieder geval wat netter..
Een beetje slordig, je kan het beter zo typen:Hij is nog verre van af en als iemand wil helpen
(liefst iemand die met html kan werken, maar dat is geen vereiste)
moet ie me maar mailen
Ik zoek nog iemand die me kan helpen voor mijn website, het liefst iemand die verstand heeft van HTML. Als je geinteresseerd bent, mail ...@..com dan.
Staat in ieder geval wat netter..

-
- Lid
- Contacteer:
heb bij de onderdelen gevechten en uitrusting gezet wat er nog komt. indien ik iets vergeten ben of verkeerd geschreven heb (ook al heb ik het gecheckt) zeg het dan a.u.b. enig ander commentaar is uiteraard ook welkom!
@Miichel: ik heb besloten het zo te laten. het is immers een niet-officiele site, gemaakt door een amateur he
@Miichel: ik heb besloten het zo te laten. het is immers een niet-officiele site, gemaakt door een amateur he

-
- Lid
- Contacteer:
bron: http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=76Forumregels schreef:8. Het is niet de bedoeling een topic te openen om je website te promoten, of om op enige andere wijze iets te promoten. Op deze regel kan een uitzondering worden gemaakt. Dit echter enkel in overleg met de moderator van het betreffende forum of met de administrators. Indien van tevoren geen overleg wordt gepleegd wordt een topic verwijderd.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
-
- Lid
- Contacteer: