Mijn website, wat vinden jullie?

Boeken, tijdschriften en websites met betrekking tot WOII
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008

Bericht door Auke »

Ik zou de links zeker op een andere pagina zetten, nu is het net of dat het belangrijkste is wat je te bieden hebt. Je kunt beter bovenaan een 'Links'-button toevoegen.
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
gamer0004
Lid
Contacteer:

Bericht door gamer0004 »

ok. dat lijkt me idd het beste ;)
gamer0004
Lid
Contacteer:

Bericht door gamer0004 »

updates: ik heb de links naar contact en bronnen verkast. verder heb ik i.pv. de links recente updates op de hoofdpagina gezet.
ik hoop dat dit beter is, want het heeft toch wle ff geduurt.
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008

Bericht door Auke »

Dat is al stukken beter. Ik zou wel van 'Techische specifiekaties' 'Technische specificaties' maken. Verder zou je ook consequent met schreefloze fonts (bijvoorbeeld Arial) kunnen gaan werken; dit staat professioneler. Nu doe je het nog niet overal.
gamer0004
Lid
Contacteer:

Bericht door gamer0004 »

wat zijn schreefloze fonts?
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008

Bericht door Auke »

Fonts zonder haakjes en versierselen aan de letters. Op dit forum bijvoorbeeld, en op jouw buttons, worden schreefloze fonts gebruikt, wat over het algemeen prettiger leest vanaf een beeldscherm.

Het bekendste font met versierselen is Times New Roman, waarmee jouw teksten zijn geschreven.

Nog iets: moet 'specificeren over een bepaald onderwerp' niet 'specificeren op een bepaald onderwerp' zijn?
gamer0004
Lid
Contacteer:

Bericht door gamer0004 »

ik gebruik liever times new roman bij teksten, dit leest prettiger als je langere teksten moet lezen vind ik.
Charly1975
Lid

Bericht door Charly1975 »

Even de tijd genomen om op je site te kijken: ziet er erg leuk uit !!

Je krijgt van veel mensen goede adviezen en daar sta je open voor dat siert je. Ik hoop dat je het zelf ook echt leuk vind om te blijven bij houden dan komt het zeker goed met deze site van je. En tegen de tijd dat ie klaar is is het hoog tijd voor een internetschoonheidsprijs (of een beker van dit forum voor de mooiste eigen site) :wink:

Succes met het verder uitbouwen van de site !!
We're fools to make war
On our brothers in arms

(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
gamer0004
Lid
Contacteer:

Bericht door gamer0004 »

Charly1975 schreef:Even de tijd genomen om op je site te kijken: ziet er erg leuk uit !!

Je krijgt van veel mensen goede adviezen en daar sta je open voor dat siert je. Ik hoop dat je het zelf ook echt leuk vind om te blijven bij houden dan komt het zeker goed met deze site van je. En tegen de tijd dat ie klaar is is het hoog tijd voor een internetschoonheidsprijs (of een beker van dit forum voor de mooiste eigen site) :wink:

Succes met het verder uitbouwen van de site !!
voordat ik klaar ben zijn we minstens weer een jaar verder ;) maar ik doe mijn best...
Miichel
Lid

Bericht door Miichel »

Dit staat op de hoofdpagina :
Hij is nog verre van af en als iemand wil helpen
(liefst iemand die met html kan werken, maar dat is geen vereiste)
moet ie me maar mailen
Een beetje slordig, je kan het beter zo typen:

Ik zoek nog iemand die me kan helpen voor mijn website, het liefst iemand die verstand heeft van HTML. Als je geinteresseerd bent, mail ...@..com dan.

Staat in ieder geval wat netter..;)
gamer0004
Lid
Contacteer:

Bericht door gamer0004 »

heb bij de onderdelen gevechten en uitrusting gezet wat er nog komt. indien ik iets vergeten ben of verkeerd geschreven heb (ook al heb ik het gecheckt) zeg het dan a.u.b. enig ander commentaar is uiteraard ook welkom!
@Miichel: ik heb besloten het zo te laten. het is immers een niet-officiele site, gemaakt door een amateur he ;)
gamer0004
Lid
Contacteer:

Bericht door gamer0004 »

even een update: heb een artikel over de eihandgranaat no.1 geschreven. wil graag jullie mening weten! en a.u.b. in het gastenboek schrijven, dan staat het wat voller ;)
okke
Lid
Gegeven: 3 keer

Bericht door okke »

Forumregels schreef:8. Het is niet de bedoeling een topic te openen om je website te promoten, of om op enige andere wijze iets te promoten. Op deze regel kan een uitzondering worden gemaakt. Dit echter enkel in overleg met de moderator van het betreffende forum of met de administrators. Indien van tevoren geen overleg wordt gepleegd wordt een topic verwijderd.
bron: http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=76
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
gamer0004
Lid
Contacteer:

Bericht door gamer0004 »

hmm ik doe het vooral om de mening over mijn artikel te weten... maar als het niet goed is dan doe ik het wel niet ;)
sobel
Lid

Bericht door sobel »

gamer0004 schreef:...] en a.u.b. in het gastenboek schrijven, dan staat het wat voller ;)
zie ik niet als vragen om een mening voor je site :)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Plaats reactie