Mijn website, wat vinden jullie?

Boeken, tijdschriften en websites met betrekking tot WOII
gamer0004
Lid
Contacteer:

Re: Mijn website, nieuw artikelen!

Bericht door gamer0004 »

Nou, ik heb dit topic maar weer eens opgegraven. Ik heb nu eindelijk de nieuwe indeling. Wat vinden jullie ervan? (http://www.freewebs.com/nederlandinwo2/Wapens.htm). Is de tekst leesbaar? Ikzelf vind vahn wel maar ik ben niet kleurenblind o.i.d. en je kijkt er zelf toch altijd anders tegenaan ;)
En waar zou ik de handgranaten onder moeten brengen? Bij munitie? Nee toch... is daar een goede groep voor :P?
Samuel.
Lid

Bericht door Samuel. »

gamer0004 schreef: En waar zou ik de handgranaten onder moeten brengen? Bij munitie? Nee toch... is daar een goede groep voor :P?
Leuke, mooie site!
Ik zelf denk dat handgranaten bij explosieven goed staat!
Misschien een idee, iets van Nederland na de eerste wereldoorlog over de opbouw.
Ik heb trouwens nog een uniform van de verbindingstroepen uit de jaren vijftig hangen.
Indien je daar wat aan hebt laat maar weten!
Info nodig over vliegtuigen?
Ook gewoon laten weten. :P
[Beschikbaar voor advertentie, bij interesse PB]
A lone wolf without a pack is either a survivor or a brute.
gamer0004
Lid
Contacteer:

Bericht door gamer0004 »

Heb al een hoop info over vliegtuigen, maar dat is vooral technische informatie. Als je artikelen zou willen schrijven zou dat super zijn! Ik had trouwens al een groepje "explosieven" gemakkt ;)
gamer0004
Lid
Contacteer:

Re: Mijn website, wat vinden jullie?

Bericht door gamer0004 »

Schopje.
Nieuw artikel over de revolver M.73 (waar trouwens belachelijk weinig info over te vinden is op het web, ik geloof dat er nu in totaal twee pagina's zijn die daarover gaan), en het menu "wapens" weer angepast. Hoop dat jullie het wat vinden, als jullie het tenminste lezen want het is nogal veel :bonk:
Moengoman
Lid

Bericht door Moengoman »

Na enkele maanden heb ik je site opnieuw bekeken. Nog steeds niets over de gevechten, alleen maar over wapens. Die vind ik niet zo interessant.
le perdreau
Lid

Bericht door le perdreau »

Goed begin..

opgelet van de leesbaarheid van tekst over de foto te plaatsen, soms niet zo duidelijk

voor de rest top :)
Patriotism consists not in waving the flag, but in striving that our country shall be righteous as well as strong.
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Contacteer:

Bericht door sniper snoop »

Prachtig homepage. Ik voeg die alvast toe aan mijn linkpagina. terug link is welkom maar niet verplicht. :)
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Plaats reactie