[Stormfront] Ontkenning

Boeken, tijdschriften en websites met betrekking tot WOII
MARKET GARDEN
Lid
Berichten: 470
Lid geworden op: 12 aug 2005, 09:51
Locatie: Nijmegen

Re: [Stormfront] Ontkenning

Bericht door MARKET GARDEN »

Gast schreef:Die bewijzen zijn er natuurlijk wel degelijk. Alleen hebben ze daar op Stormfront een interessante oplossing voor gevonden: als je lid wordt controleert een moderator al je berichten en die worden pas geplaatst als die ze inhoudelijk heeft goedgekeurd. Alles dat je wil posten dat niet in hun straatje past komt daardoor simpelweg niet door de censuur. Zo ook alles wat je wil posten dat hun beweringen onderuit haalt. Het gevolg is een forum waarop King Arthur letterlijk koning is, er is daar geen tegenspraak enkel ja-knikkers.

Als je een serieuze discussie wil lezen over vergassen met dieselmotoren lees dan: http://forum.axishistory.com/viewtopic.php?t=25742 Je vindt er ook alle bewijzen die volgens King Arthur en zijn kudde niet bestaan.
Dank je gast.
Altijd nuttig als iemand informatie heeft die je zelf nooit zou hebben gevonden :)
Die revisionisten zijn altijd erg handig in twijfel zaaien, ze kennen vaak de bronnen
waar je uit gaat putten in een discussie en die hebben ze nageplozen op foutjes en tegenstrijdigheden.
Heb je nog een goede tip om ze het vuur aan de schenen te leggen?
De waarheid komt met de jaren
Gast

Re: [Stormfront] Ontkenning

Bericht door Gast »

Als je het moeilijk voor hen wil maken moet je doorhebben hoe zij denken: normaal zou een onderzoeker zoveel mogelijk informatie verzamelen, zoveel mogelijk bronnen, en van daaruit tot een conclusie komen. Zo hoort dat. Echter, deze ontkenners hebben al op voorhand vaststaan welke conclusie gewenst is en daar zoeken zij selectief informatie, bronnen bij. Wil je hen pakken zoek dan uit welke bronnen zij gebruiken om hun beweringen te "bewijzen". Je zal zien dat als je dan verderzoekt, je vanzelf die bronnen vindt die zij wel kennen maar bewust niet gebruiken omdat die niet in hun straatje passen. Lees die bronnen kritisch, vergelijk met de bronnen die de ontkenners wel willen gebruiken, en je zal zien dat je daarmee gaten in hun uitleg van de geschiedenis kan schieten. Maar wees er wel op voorbereid dat als jij met die bronnen komt, ze deze bronnen zullen aanvallen met de gebruikelijke argumenten: het is gelogen, het is onderdeel van een amerikaans-joods complot, etc., etc. Maar als jij die bronnen goed kent prik je zo door hun verweer heen...als je de kans krijgt want waarschijnlijk bannen ze je op Stormfront voordat je zelfs maar de kans krijgt King Arthur het vuur na aan de schenen te leggen.

Succes
LoD
Lid
Berichten: 103
Lid geworden op: 15 jul 2006, 16:07

Re: [Stormfront] Ontkenning

Bericht door LoD »

Ik heb trouwens sterk de indruk dat Zijne Holoheiligheid King Arthur tegenwoordig onder een andere nick opereert op Stormfront, namelijk die van Riga.
Zelfde manier van posten, zelfde manier van redeneren, zelfde manier van discussies voeren, zelfde verwijzing naar die paar schamele bronnen van hem.
Enfin, misschien moet ik me daar toch maar eens gaan registreren, het is namelijk best verleidelijk gaten in zijn kul te schieten. Zal ik wel weer een "Joodenvriend" of erger zijn ( net zoals sommige hardcore huidhoofdjes die wel van de systematische vervolging op Joden overtuigd zijn daar worden genoemd ) maar goed, in tegenstelling tot hen vind ik dat geen scheldwoord.
Valt me trouwens op dat het gehak op "de Jooden" op het Nederlandse gedeelte daar wel wordt getolereerd, voor de standaard US redneck is de Moslim daar de vijand, en juist niet de Jood.
Nou ja, misschien verwacht ik ook wel teveel logica :wink: .
LoD
Lid
Berichten: 103
Lid geworden op: 15 jul 2006, 16:07

Re: [Stormfront] Ontkenning

Bericht door LoD »

Gast schreef: En inderdaad, als je mensen wil ophangen vanwege een mening ben je geen haar beter dan de nazi's die bijvoorbeeld broer en zus Scholl daarvoor onthoofd hebben.
Ik kende die Weisse Rose zaak helemaal niet, dank voor de informatie.
Bijna vermakelijk inderdaad hoe Riga probeert bij die rechtszaak met als rechter Roland Freisler aan damage control te doen.
Maar goed, zelfde gebeurt natuurlijk als we het over de Holocaust hebben, er WAS WELeen Holocaust, namelijk die op Dresden ( waarom nou nooit Guernica genoemd of Warschau? ), de terreur onder Stalin, Hirosjima en Nagasaki.
Los van het feit dat ook dat GRUWELIJKE Oorlogsmisdaden zijn die op geen enkele manier te rechtvaardigen zijn GAAT de discussie daar NIET over, de discussie gaat over de Genocide op de Joden door Nazi-Duitsland, die later als Holocaust de geschiedenis in is gegaan. Maar het leidt natuurlijk lekker af, en voor wie toch al "De Yahoede" als bron van alle kwaad ziet is dat natuurlijk spekkie naar het bekkie.
Vreemd trouwens dat een intelligent iemand als Riga ( zo noemt hij zichzelf ) zich nog niet in Babi Yar heeft verdiept, was gisteravond nog op ik dacht Discovery. Mensen die op een rij voor een zelf gegraven kuil staan en dan "pang, pang, pang"...
Nog vreemder is dat datzelfde Intelligente Iemand de bekende blauwe aanslag op een restant van een ontluizingsruimte in Auschwitz 1 op 1 wil gaan vergelijken met die op de restanten van een Gaskamer aldaar.
Dat is net zo zinvol als een Kanakenhut op Midden-Java tegenover een 3-kamer appartement in De Meern te plaatsen.
Izniehetsellufduhnie :lol: .
fred de jong

Re: [Stormfront] Ontkenning

Bericht door fred de jong »

LoD schreef:
Gast schreef: En inderdaad, als je mensen wil ophangen vanwege een mening ben je geen haar beter dan de nazi's die bijvoorbeeld broer en zus Scholl daarvoor onthoofd hebben.
Ik kende die Weisse Rose zaak helemaal niet, dank voor de informatie.
Bijna vermakelijk inderdaad hoe Riga probeert bij die rechtszaak met als rechter Roland Freisler aan damage control te doen.
Maar goed, zelfde gebeurt natuurlijk als we het over de Holocaust hebben, er WAS WELeen Holocaust, namelijk die op Dresden ( waarom nou nooit Guernica genoemd of Warschau? ), de terreur onder Stalin, Hirosjima en Nagasaki.
Los van het feit dat ook dat GRUWELIJKE Oorlogsmisdaden zijn die op geen enkele manier te rechtvaardigen zijn GAAT de discussie daar NIET over, de discussie gaat over de Genocide op de Joden door Nazi-Duitsland, die later als Holocaust de geschiedenis in is gegaan. Maar het leidt natuurlijk lekker af, en voor wie toch al "De Yahoede" als bron van alle kwaad ziet is dat natuurlijk spekkie naar het bekkie.
Vreemd trouwens dat een intelligent iemand als Riga ( zo noemt hij zichzelf ) zich nog niet in Babi Yar heeft verdiept, was gisteravond nog op ik dacht Discovery. Mensen die op een rij voor een zelf gegraven kuil staan en dan "pang, pang, pang"...
Nog vreemder is dat datzelfde Intelligente Iemand de bekende blauwe aanslag op een restant van een ontluizingsruimte in Auschwitz 1 op 1 wil gaan vergelijken met die op de restanten van een Gaskamer aldaar.
Dat is net zo zinvol als een Kanakenhut op Midden-Java tegenover een 3-kamer appartement in De Meern te plaatsen.
Izniehetsellufduhnie :lol: .
op java wonen geen kanaken maar javanen
mvg fred
LoD
Lid
Berichten: 103
Lid geworden op: 15 jul 2006, 16:07

Re: [Stormfront] Ontkenning

Bericht door LoD »

fred de jong schreef: op java wonen geen kanaken maar javanen
mvg fred
Je meeeeeeeeeent het _/-\o_ .
fred de jong

Re: [Stormfront] Ontkenning

Bericht door fred de jong »

LoD schreef:
fred de jong schreef: op java wonen geen kanaken maar javanen
mvg fred
Je meeeeeeeeeent het _/-\o_ .
ja ik meeeeeeeeeeen het !!!!!!!! :mrgreen:

of is je historische kennis net zo goed als je aardrijkskundige kennis ( kunnen we nog lachen hier _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ )
Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

Re: [Stormfront] Ontkenning

Bericht door okke »

:!: Vanaf nu weer ontopic, heren en dames.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
gast

Re: [Stormfront] Ontkenning

Bericht door gast »

Opvallend is wel de ruimte die in de discussies geboden worden.
Een paar jaar geleden vloog je al van SF voor een pro joodse
opmerking nu staan ze discussies toe met mensen die openlijk
zeggen in de holocaust te geloven.

Om een link te voorkomen geen doorverwijzing

SF subforum Revisionisme
In de draden

Artikel Quest augustus
en
CIDI: Revisionisten verspreiden leugens en halve waarheden
LoD
Lid
Berichten: 103
Lid geworden op: 15 jul 2006, 16:07

Re: [Stormfront] Ontkenning

Bericht door LoD »

LoD schreef:Ik heb trouwens sterk de indruk dat Zijne Holoheiligheid King Arthur tegenwoordig onder een andere nick opereert op Stormfront, namelijk die van Riga.
Zelfde manier van posten, zelfde manier van redeneren, zelfde manier van discussies voeren, zelfde verwijzing naar die paar schamele bronnen van hem.
Foutje mijnerzijds, lid Gawain is de nieuwste incarnatie van ZKH Koning Arthur.
Gaat weer gezellie worden daar :yes: .
Gast

Re: [Stormfront] Ontkenning

Bericht door Gast »

LoD, heb je enig idee waarom hij een nieuwe nickname heeft?

p.s.: ik ben niet de gast van 15 sep 2009, 22:10 maar wel die van 05 sep 2009, 11:54 en 29 aug 2009, 17:57 :wink:
LoD
Lid
Berichten: 103
Lid geworden op: 15 jul 2006, 16:07

Re: [Stormfront] Ontkenning

Bericht door LoD »

Ik denk vanwege het feit dat hij zich momenteel niet zo lekker voelt met die alternatieve Holokul die hij loopt te verkondigen. Justitie is - wat ik heb begrepen - bezig met een onderzoek naar o.a. antisemitsime, aanzetten tot haat en ontkenning van de Holocaust en om nou je naam daaraan gekoppeld te zien, sja...
Hij is namelijk wel op te sporen, en dan kun je beter als fulminerend heethoofd voor de rechter belanden dan als notoir holocaustontkenner en antisemiet. :wink:

Oerigens vind ik zelf dat er wel degelijk ruimte moet zijn om over de Jodenvervolging in WOII te kunnen discussieren. Een verbod op domheid - i.e. Holocaustontkenning - gaat mij veel te ver. Waar je m.i. de grens moet trekken is wanneer de ontkenning tot doel heeft betrokkenen, slachtoffers en nabestaanden schade te berokkenen ( denk bijvoorbeeld aan het beschuldigen van "De Joodse Gemeenschap" van collectieve fraude , het goedpraten/ontkennen van Genocide, het voeden van simpele zielen met afgunst en haat, het bedreigen van bevolkingsgroepen etc. etc. ).

Eigenlijk iets als een Freedom of Speech "de beschaafde versie", vrijheid van meningsuiting voor iedereen tot aan het punt dat die vrijheid misbruikt wordt tot het opzettelijk zaaien van haat en berokkenen van schade en leed aan personen en/of groepen.
Maar goed, dat zal wel een utopie blijven en tot die tijd kunnen lieden als Arthur achter de IPscrambler onzin blijven verkondigen, daarbij ijverig puttend uit de nimmer opdrogende overweldigende informatiebronnen van de Kwik, Kwek en Kwak van de Holocaustdeskundologen, te weten Leuchter, Rudolf en Faurisson :lol: .
Gast 2

Re: [Stormfront] Ontkenning

Bericht door Gast 2 »

Ik denk ook dat King Arthur zijn wederopstanding beleefd onder de naam Gawain
en hij souffleert RIGA achter de schermen want die veranderd met de week
van kennisniveau.

Binnenkort moeten 2 SF leden, Cicero en FOP (voorheen MOD. op SF) voorkomen.
Dat zal ook wel de reden zijn van de naamswijzigingen.

KevinP schreef ooit op dit forum, met je middelbare schoolkennis over de holocaust red
je het niet in een discussie met revisionisten.
Dat is de spijker op zijn kop denk ik.
De 2 draden die ik heb doorgenomen zijn gewoon "gewonnen" door Riga en consorten.
Maar hoe kan je tegen al hun onderzoeken, de Zundels, Irvings enz. opboksen.
Toon je aan dat een dieselmotor wel geschikt is voor vergassing (zie ook eerder deze draad) komt er
uit hoge revisionistische hoed een tegenonderzoek, ze goochelen met demografische cijfers en toon maar eens aan
hoeveel Joden er wel woonden in Polen rond het uitbreken van de oorlog en ga zo maar door.

Daarbij valt op dat ze alle standaard werken van Hilberg, Christopher R. Browning enz. bladzijde
voor bladzijde hebben nageplozen op fouten en tegenargumenten op de plank hebben liggen.
Lekker discussiëren als je het boek net hebt teruggebracht naar de bibliotheek :?
Zo hebben ze ook iedere getuige onder de loep gelegd, er is altijd wat te vinden.
Maar het is te kort door de bocht het complete revisionisme als onzin af te doen.

Het is absoluut leerzaam om een profiel aan te maken op SF en de discussie aan
te gaan, let wel, denk niet dat je hem op voorhand gewonnen hebt.
Gebruikersavatar
Stevo
Lid
Berichten: 242
Lid geworden op: 11 aug 2009, 15:21
Locatie: Brugge, Westvlaanderen, België
Contacteer:

Re: [Stormfront] Ontkenning

Bericht door Stevo »

Ik heb één ding geleerd en dat is onderstaande :

"NEVER ARGUE WITH A STUPID MAN. HE WILL DRAG YOU DOWN TO HIS LEVEL AND BEAT YOU BECAUSE OF HIS EXPERIENCE"

Daarom neem ik nooit de moeite om met dergelijke "parvenue's" in discussie te gaan. Alhoewel..........ééntje dan. Werkpaard en duivel doe al bij de Duitsers tijdens de aanloop van de oorlog en de oorlog zelf was de Opel Blitz vrachtwagen die ook gebruikt werd voor het vervoer van personen. Alleen was deze in die periode uitgerust met een 6-cilinder in lijn BENZINE motor....................Voor zover het dieselverhaal bij het vergassen van mensen.

Diesels zijn de dag van vandaag nog steeds uitermate geschikt als "vergasmiddel" kan ik als hulpverlener meedelen want ik het reeds met eigen ogen gezien hoe iemand zich van het leven had beroofd op die manier. Dat dan dergelijk verfoeilijk manneke met dergelijke "bananeverhalen" afkomt doet mijn nekharen rijzen :zapped:

Steven
Gast

Re: [Stormfront] Ontkenning

Bericht door Gast »

Justitie heeft donderdag voor de rechtbank in Amsterdam een werkstraf van 120 uur en een voorwaardelijke celstraf van drie maanden geëist tegen een man die discriminerende teksten op de rechts-extremistische website Stormfront zou hebben gezet.

De 43-jarige man zou onder de bijnaam Cicero in 2006 en 2007 teksten op de internetpagina hebben geplaatst die beledigend zijn voor Joden en zwarte mensen. Hij zou ook een Joodse vrouw hebben bedreigd.

Een 38-jarige moderator van de website hoorde een geldboete van 600 euro en een voorwaardelijke celstraf van twee weken tegen zich eisen. Volgens het Openbaar Ministerie (OM) heeft de man (pseudoniem Full of Pride) verzuimd de uitlatingen te verwijderen.[/quote]
Plaats reactie