mening gevraagd over forum

Boeken, tijdschriften en websites met betrekking tot WOII
HMS Renown
Lid

mening gevraagd over forum

Bericht door HMS Renown »

Hallo iedereen,

Ja ik weet het er zijn de laatste tijd veel nieuwe fora. :lol: Maar toch wil ik jullie mening vragen. Wat vinden jullie over dit forum over de strijd ter zee? dit is het forum http://www.midnightbattleforum.tk

alvast bedankt

HMS Renown
Laatst gewijzigd door HMS Renown op 31 okt 2006, 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Polte
Lid

Bericht door Polte »

Zou het niet slim zijn om dan ook de link te geven.......
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
HMS Renown
Lid

Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

Het idee is goed!
Alleen:
1. De link, hoe moeten mensen ooit op midnightbattleforum.tk komen. Misschien kan je iets met meer logica verzinnen.
2. Sommige forumonderdelen hoeven niet. Bijvoorbeeld het "adoptiegraven" gedeelte. Totaal onnodig, omdat 1 op de 300 mensen een adoptiegraf heeft.
3. Je maakt misschien iets teveel onderscheid. Teveel subcategorieën. Bijvoorbeeld bij het vliegtuigen-gedeelte. Het is toch een forum over de zeevaart?!

Tot zover.. :)

P.S. Ik weet niet of je het thema kan veranderen, maar zwart doet het nooit goed als opening.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Polte
Lid

Bericht door Polte »

1. Zorg voor een duidelijke domein naam die op het onderwerp slaat.
2. Maak het forum eens reclame vrij bijv.
3. focus op één onderdeel, niet teveel catergorieën dus zoals Dodo al aangaf.
4. Catergorie met Moderators gezocht snap ik niet :? Een topic oke maar wat denk je dat mensen zullen posten in die catergorie? Erg onzinnig.
5. Vind een zwarte layout slordig en onduidelijk.
6. Ik zie nergens geen forumregels?
7. Heb je zelf veel verstand en info over het onderwerp? Is handig namelijk.
8. Voordat je het forum openbaar zou maken zou ik eerst zorgen voor wat inhoud.. want nou valt er er weinig te lezen/posten wat enigzins betrekking heeft tot het onderwerp.
9. Er staan fouten in de omschrijvingen van de catergorieën! Ik zie overal dat je er een voorbeeld bij hebt staan, bijvoorbeeld heb je als afkorting gegeven: bv.
Dat is goed maar ik zie enkele keren nv of b staan ipv. bv.
(nv U-47).
(b HMS Eagle).

Dit zijn mijn negatieve opmerkingen die ik zie binnen 5 min.... ik heb nog geen positieve gevonden.

Nick
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
sind wir gefangen
HMS Renown
Lid

Dodo schreef:Het idee is goed!
Alleen:
1. De link, hoe moeten mensen ooit op midnightbattleforum.tk komen. Misschien kan je iets met meer logica verzinnen.
2. Sommige forumonderdelen hoeven niet. Bijvoorbeeld het "adoptiegraven" gedeelte. Totaal onnodig, omdat 1 op de 300 mensen een adoptiegraf heeft.
3. Je maakt misschien iets teveel onderscheid. Teveel subcategorieën. Bijvoorbeeld bij het vliegtuigen-gedeelte. Het is toch een forum over de zeevaart?!

Tot zover.. :)

P.S. Ik weet niet of je het thema kan veranderen, maar zwart doet het nooit goed als opening.
1.Het is bedoeling dat je het er kan hebben over zowel de schepen de zeeslagen en de ingezette vliegtuigen die vanaf bv vliegdekschepen opereerden.

2. Aan het zwart kan iets gedaan worden maar dat is niet mijn taak dus ik blijf daar af. Over de link gaan we het ook zeker nog eens hebben. :lol:

3. De informatie en de kennis is er ook.

alvast bedankt voor jullie reacties!
HMS Renown
Lid

En de link is ondertussen aangepast http://www.zeeoorlogforum.tk
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

Ziet er al wat beter uit.
Nu nog even wat snijden in de onderdelen. Misschien is het handig om even de definities tussen de verschillende schepen te geven. Wat is het verschil tussen een slagkruiser en een normale kruiser. En zorg ervoor dat je als afkorting voor "bijvoorbeeld" gewoon bijv. gebruikt.

Maak zelf al enkele topics aan, met interessante informatie. Wat leuke links of iets dergelijks.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Polte
Lid

Bericht door Polte »

Pff.. ik zeg in mijn 2de post dat er fouten in de omschrijvingen van de rubrieken stonden.. nu heb je ze nog niet aangepast......

& .nl domein kost maar iets van 30 pleuro.
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
sind wir gefangen
Ajacied8989
Lid

Bericht door Ajacied8989 »

Polte schreef:& .nl domein kost maar iets van 30 pleuro.
Je kan ze ook veel goedkoper krijgen hoor. :wink:
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
Dean-
Lid

Bericht door Dean- »

Ajacied8989 schreef:
Polte schreef:& .nl domein kost maar iets van 30 pleuro.
Je kan ze ook veel goedkoper krijgen hoor. :wink:
Daar gaat het niet om. Het punt dat Nick bedoelt is denk ik dat ze niet zo duur zijn maar wel zorgen voor een meer professionele uitstraling :)

De forum kleuren zijn al beter dan het vorige, wat ik alleen niet snap is waarom je de moderator in het eerde gedeelte wel in de naam van het forum zet, en bij de rest niet? Ik zou het eerlijk gezegd weglaten, want nu staat het er er nogal dubbel :)

Dean
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Polte
Lid

Bericht door Polte »

En wat is in hemelsnaam het nut van een volledige catergorië "moderators gezocht" ?
Een topic oke....
Maar een hele catergorië/rubriek daarvoor :?
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
sind wir gefangen
okke
Lid
Gegeven: 3 keer

Bericht door okke »

Deze discussie kan verder gevoerd worden op je forum. Dat lijkt me er een meer geëigende plek voor als het wo2-forum.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond