Het eerste half uur heb ik gezien de rest hebben we opgenomen. Drie uur lang kijken hield ik niet meer vol.
In een ander topic ging het over de kleuren van vliegtuigen; als je erboven vliegt hebben ze de kleur van de grond, sta je eronder, dan hebben ze de kleur van de lucht. Ik vond het leuk om te zien dat dit vliegtuig (wit/zwart) gemaakt leek te zijn voor de bergen. Ik vond het wel raar dat ze wel zwarte verrekijkers hadden en zwarte schoenen, terwijl de rest van de kleding en bepakking wit was.
Misschien wordt het in de rest van de film nog duidelijker, maar aan het begin is er een soldaat vermoord. Die ligt dan dood (gebroken nek) in de sneeuw nadat ze sprongen. Toen sneeuwde het niet. Als hij vermoord is, dan moest de eerste die daar kwam toch voetsporen in de sneeuw zien van de moordenaar? Of de eerste was de moordenaar dat kan ook, maar dan moest die wel de tweede keer (nadat hij de rest had geroepen) door zijn eigen sporen lopen. Anders zagen de anderen twee sporen. Dit vond ik niet duidelijk, maar misschien wordt dat nog opgelost als ik de rest van de film kijk.