Tv gids op wo2.nl?
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
- YPPY
- Lid
- Contacteer:
Een tv gids lijkt me een leuk idee, dat kan dat een apart topic zijn. Dit forum is nu niet zo druk, dus wat mij betreft zijn de topics met kijkerstips welkom. Die kunnen dan weer omhoog worden geschopt als het herhaald wordt.
Ik heb veel van deze wo2 afleveringen gezien op discovery, sommigen drie keer, maar deze nog niet geloof ik. Even extra opletten wanneer hij weer voorbij komt.
Ik heb veel van deze wo2 afleveringen gezien op discovery, sommigen drie keer, maar deze nog niet geloof ik. Even extra opletten wanneer hij weer voorbij komt.
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
Dat bestaat al op verschillende sites, amar nog niet op wo2, en zoiets hoort gewoon bij een totaal pakket aan info dat je aanbied, wat vind proos ervan?BjornSpiN schreef:Dat is een goed idee, maar zoiets bestaat al.
(volgens mij op de STIWOT-site).
...is een linkje dan niet genoeg?
Ik zal er wel eventueel aan mee willen werken hoor!
Bjorn.
- YPPY
- Lid
- Contacteer:
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 15 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Ik vind het best een aardig idee.
Wel moet je concreet weten wie dat allemaal gaan bijhouden en wie elkaar vervangt oid bij afwezigheid.
Mogelijke bronnen:
http://www.filmsoptv.nl
http://www.tvgids.nl
Wel moet je concreet weten wie dat allemaal gaan bijhouden en wie elkaar vervangt oid bij afwezigheid.
Mogelijke bronnen:
http://www.filmsoptv.nl
http://www.tvgids.nl
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
-
- Lid
- Contacteer:
Ik ben niet helemaal onafhankelijk in mijn mening want ik schrijf artikelen voor STIWOT, toch hoop ik dat jullie wat met mijn mening kunnen.Roel R. schreef:Dat bestaat al op verschillende sites, amar nog niet op wo2, en zoiets hoort gewoon bij een totaal pakket aan info dat je aanbied, wat vind proos ervan?BjornSpiN schreef:Dat is een goed idee, maar zoiets bestaat al.
(volgens mij op de STIWOT-site).
...is een linkje dan niet genoeg?
Ik zal er wel eventueel aan mee willen werken hoor!
Bjorn.
Allereerst de tv gids: zeker belangrijk voor jullie site, maar waarom vragen jullie niet aan het bestuur van STIWOT of jullie hun lijst mogen gebruiken? Zonde van jullie werk als dit werk dubbel gedaan moet worden. En jullie hebben nog zoveel goede plannen die beter wat meer aandacht kunnen gebruiken.
Ik kom met deze mening omdat ik zie dat jullie enorm veel interessante plannen hebben maar dat jullie website nog maar weinig inhoud heeft en dat vind ik jammer. Met name het onderdeel 'kinderen' vind ik een zeer goed onderdeel wat ook redelijk uniek is. Ook andere ideeën van jullie vind ik goed: het digitaliseren van tijdschriften/kranten uit de oorlog en het vragenforum bijvoorbeeld. Hierin onderscheiden jullie je van andere websites waaronder die van STIWOT. Als bezoeker van jullie website en forum zou ik graag deze unieke onderdelen willen zien en niet een tv gids of andere zaken die ik al vind op de sites van STIWOT. Vooral hoop ik dat het 'kinderen' gedeelte verder ontwikkelt kan worden, niet voor mezelf maar ik zou graag kinderen verwijzen naar dit onderdeel.
Ik hoop dat jullie mijn mening niet vervelend vinden, ik geef deze vooral als bezoeker van jullie site. Ik vraag me ook af of er niet een bepaalde samenwerking mogelijk is tussen wo2.nl en stiwot: natuurlijk moeten beide organisaties onafhankelijk blijven maar op bepaalde vlakken kan samenwerking best mogelijk zijn. Kortom elkaar aanvullen is goed, nieuwe en unieke ideeën uitvoeren en nader ontwikkelen nog beter, het wiel opnieuw uitvinden is zonde van jullie tijd. Ik hoop dat jullie wat kunnen met mijn mening.
- Teije
- Lid
- Contacteer:
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
Nee, Dat kan ik me voorstellen,
Via wat voor sites maak je die? meestal is hij erg compleet namelijk, maar soms staan er programma's niet bij!,
Maar ik kan me voorstellen dat het lastig is om alles erin te krijgen, ik heb zelf een half jaar terug een profiel aangemaakt bij tv gids maar die mailt me echt niets, maar dan ook niets nuttigs door
Via wat voor sites maak je die? meestal is hij erg compleet namelijk, maar soms staan er programma's niet bij!,
Maar ik kan me voorstellen dat het lastig is om alles erin te krijgen, ik heb zelf een half jaar terug een profiel aangemaakt bij tv gids maar die mailt me echt niets, maar dan ook niets nuttigs door
-
- Lid
Waarom zou het persé van het Internet af moeten komen?Roel R. schreef:
In een doodnormale Tv-gids staat het er al erg duidelijk in...
En dan is het gewoon een kwestie van datum, zender en programma noteren, en klaar is kees.
Bjorn.
- Brianlinden
- Lid
- YPPY
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
Ja.Brianlinden@leiden schreef:ik weet niet of iemand het gezien had vandaag was er iets op tv over hitlers vakantie kolonie ofzo het was best intresant en was op NL1
Was erg interessant.
Ging over Prora op het Duitse eiland Rügen in Oost-Duitsland.
De KILOMETERS (!) lange overblijfselen van het vakantie complex is trouwens nog steeds te bezichtigen he.
Bjorn.