Kijkerstips Discovery
- Brianlinden
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
Twas voor mij allemaal nieuw!...komt nmisschien omdat ik minder geinteresseerd ben in teh Pacfic..Vond het weer een goede nieuwe aflevering, maar smaken verschillenmonmax schreef:Net gezien, zeer teleurstellend. Op het ene feit van die ene aanval met twee vliegboten na alles bekende hap. Voor de rest gebakken lucht. Ik ben beter gewend van Discovery.Anzac16 schreef:ook is interesant
21:00 - Unsolved History, Myths of Pearl Harbor: Part 2

Jurrie
- Sjoerd
- Lid
GRRRRRRRRRRR! Die etterbakken van UPC hebben Discovery hier van de kabel gehaald. Dat heb ik ze tot op heden nog niet kunnen vergeven. Als je het nu wilt zien moet je bijbetalen en daar wilt mijn vader niet aan.

Laatst gewijzigd door Sjoerd op 28 apr 2004, 11:00, 1 keer totaal gewijzigd.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Stephen E. Ambrose
- YPPY
- Lid
- Contacteer:
Dat is vanavond! Dat moet te onthouden zijn. 
Jammer zeg dat je discovery niet hebt. Dat is juist de leukste zender.
Om 2 uur vanavond komt de henchman aflevering over Goebbels
Hitler's bunker komt ook a.s. donderdag om 6 en 12 uur. Ook donderdag (of eigenlijk vrijdag):
01:00 Hitler's children: Seduction
02:00 Hitler's henchmen: : Göring - The marshall
Vrijdag (of eigenlijk zaterdag):
02:00 Hitler's henchmen: Speer - The architect

Jammer zeg dat je discovery niet hebt. Dat is juist de leukste zender.
Om 2 uur vanavond komt de henchman aflevering over Goebbels
Hitler's bunker komt ook a.s. donderdag om 6 en 12 uur. Ook donderdag (of eigenlijk vrijdag):
01:00 Hitler's children: Seduction
02:00 Hitler's henchmen: : Göring - The marshall
Vrijdag (of eigenlijk zaterdag):
02:00 Hitler's henchmen: Speer - The architect
- YPPY
- Lid
- Contacteer:
Heb je dit nog gezien? Ik heb gekeken en vond het wel interessant. Niet ontzettend verhelderend, maar die animatie was wel mooi om te zien. En wel een toevallig verhaal dat die kunstenaar toevallig langskwam toen alles open lag.BjornSpiN schreef: Woensdag, 21.00: Inside Hitler's Bunker
Lijkt me erg interessant!
- Brianlinden
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
De animatiebeelden van Hitlers bunker en meer informatie, vind je hier: http://dsc.discovery.com/anthology/unso ... itler.htmlBrianlinden@leiden schreef:vertel vertel vertel heb het niet gezien !!!YPPY schreef:En wel een toevallig verhaal dat die kunstenaar toevallig langskwam toen alles open lag.BjornSpiN schreef: Woensdag, 21.00: Inside Hitler's Bunker
Lijkt me erg interessant!
"Frisch auf mein Volk, die Flammenzeichen rauchen!"
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
- YPPY
- Lid
- Contacteer:
Rond de tijd van de val van de Berlijnse muur reed een kunstenaar/geschiedenisgeinteresseerde langs de plek van de bunker. Daar kwam hij in een file. Hij ging kijken wat er aan de hand was en zag een opgraving. Iemand die daar aan het werk was vertelde dat ze de bunker van Hitler gingen vernietigen. De kunstenaar heeft toen allemaal tekeningen gemaakt van alles dat bloot lag. En dat was behoorlijk wat. Die tekeningen waren van belang voor de reconstructie.
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.
*Weer alleen*
*Weer alleen*