American Divisions

Boeken, tijdschriften en websites met betrekking tot WOII
Gebruikersavatar
Bigshot
Lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 12 sep 2005, 21:03
Locatie: Oldebroek

American Divisions

Bericht door Bigshot »

Ik ben verheugd dat ik jullie kan meedelen dat mijn eigen project inmiddels al enkele weken online is!

American Divisions

Met buitengewone dank aan OdinICT! Dit project is in nauwe samenwerking met hun gerealiseerd en zonder hun hulp was het nooit zo professioneel geworden als het nu is!

Alles wat ik verder over de website zou kunnen vertellen, kunnen jullie ook op de website zelf vinden. De enige aanvulling die ik kan geven is dat het dit slechts een superklein gedeelte is van de informatie is die er op komt te staan. :)

Ik ben benieuwd wat jullie van de website vinden!
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Ziet er goed uit Bigshot! Bomvol met informatie.. :) De ingescande documenten lijken mij heel interessant. Moet ik toch nog maar eens de tijd voor gaan nemen..! ;)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Goof
Lid
Berichten: 236
Lid geworden op: 23 nov 2006, 18:43
Locatie: 's-Gravenzande

Bericht door Goof »

Een aanrader voor ieder die iets over de US Army wil weten!
Wie uit de geschiedenis niets leert moet dulden dat deze zich steeds herhaalt.
karell
Lid
Berichten: 401
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:56

Bericht door karell »

Netjes Bigshot!
Mijn complimenten!
Brian
Lid
Berichten: 184
Lid geworden op: 01 nov 2006, 13:35
Locatie: Deventer

Bericht door Brian »

Ziet er goed uit! Moet alleen nog wel even de tijd vinden het allemaal door te lezen :wink:

Keep up the good work!

mvg
"If you can read this, thank a teacher! If you are reading it in English, Thank a Veteran."
Gebruikersavatar
Bigshot
Lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 12 sep 2005, 21:03
Locatie: Oldebroek

Bericht door Bigshot »

Allemaal bedankt voor de positieve reacties! Ik ben d'r eerlijk gezegd ook trots op!

Het is natuurlijk het verstandigst om de website zelf in de gaten te houden, maar als er interessante informatie wordt toegevoegd, dan zal ik jullie daar zeker van verwittigen. :)
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer

Bericht door Peter »

Je trots is geheel terecht! Mooi naslagwerk!
Daar is 'ie weer!
johan willaert
Lid
Berichten: 5569
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 3 keer

Bericht door johan willaert »

Interessant en prachtige documenten....

Alleen vind ik de publiciteitsbanners storend....
29th Let's Go!!!!!
Gebruikersavatar
Bigshot
Lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 12 sep 2005, 21:03
Locatie: Oldebroek

Bericht door Bigshot »

Jullie ook bedankt heren!

Johan, de reden van de reclame is dat het anders onbetaalbaar wordt. Er staan rapporten op van gemiddeld 75 pagina's, sommige zijn zelfs nog wat groter. Elke pagina bestaat uit een bestand ongeveer 75kb. Een gemiddeld rapport levert dus al een schrijfruimte van 5Mb op. Als er veel mensen zijn die dat gaan bekijken betaal je je blauw aan dataverkeer. Normale tekst-websites hebben daar veel minder mee te maken. Snap je?
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
Gebruikersavatar
Ajacied8989
Lid
Berichten: 577
Lid geworden op: 02 jun 2006, 20:09
Locatie: Hardinxveld-Giessendam

Bericht door Ajacied8989 »

Zoals ik je al eerder zei: Mooie site! :D

Maar volgens mij werkt dit niet:
http://www.american-divisions.com/unit.asp

Er staan divisies bij die staan bij Unknown i.p.v. Division. Dit is ook bij Regiments etc.
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
johan willaert
Lid
Berichten: 5569
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 3 keer

Bericht door johan willaert »

OK, I see....

En als je ze publiceert in .pdf bestanden?
29th Let's Go!!!!!
Gebruikersavatar
Bigshot
Lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 12 sep 2005, 21:03
Locatie: Oldebroek

Bericht door Bigshot »

Ajacied8989 schreef:Zoals ik je al eerder zei: Mooie site! :D

Maar volgens mij werkt dit niet:
http://www.american-divisions.com/unit.asp

Er staan divisies bij die staan bij Unknown i.p.v. Division. Dit is ook bij Regiments etc.
Dat werkt perfect, Sebastiaan! :-) Die moet ik alleen nog koppelen.
johan willaert schreef:OK, I see....

En als je ze publiceert in .pdf bestanden?
Er is bewust voor gekozen om dat niet te doen, bovendien krijg je dan een hele saaie website... Dit maakt de website veel aantrekkelijker! :wink:
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ClaudeBot en 0 gasten