Heb jullie hulp nodig

Boeken, tijdschriften en websites met betrekking tot WOII
Plaats reactie
koekje
Lid

Heb jullie hulp nodig

Bericht door koekje »

ik had even ene vraagje misschien kunnen jullie mijdaar mee helpen ik zoek voor mijn vriend een boek of dvd over de wo2 omdat hij daar wel intresse in heeft nu vraag ik me af of jullie nog leuke sugesties hebben daar voor
Markoz
Lid

Bericht door Markoz »

Hoeveel geld wil je uitgeven?
koekje
Lid

Bericht door koekje »

nou niet meer dan 30 maar als iets erg intressant is of mooi dan wil ik wel meer uit geven
Axis vs Allied
Lid

Bericht door Axis vs Allied »

Ik zou je toch Band of Brothers aanraden, ik vind het gewoon een prachtige serie die het goed weergeeft. Gaat trouwens over para's die vele slagen (D-day, Market Garden, Ardennenoffensief) meemaken. Hier zijn op dit forum vele tegenstanders van, maar ik vind het de mooiste oorlogsserie. Dit kost je 30 euro op internet (ff via google). Je kunt ook de uitgebreidere versie nemen met meer discs en meer informatie. Puur voor de ontspanning, niet echt voor informatief. Wel een beetje hoor.
[Gezocht]: Heer uitrusting
Martijn
Lid
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Topic verplaatst naar het goede forum.

Bovendien zou het erg prettig zijn als er hoofletters in een bericht gestopt worden.
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
gamer0004
Lid
Contacteer:

Bericht door gamer0004 »

Ik zou hem eerst even vragen wat hij intressant vind: de bevrijding (vanaf ongeveer 1944) door de Amerikanen, Canadezen en Britten, of het Oostfront (Duitsland en Rusland), de meidagen (1940) of de oorlog in de pacific (Japan VS. Amerika).
"De tweede wereldoorlog" is namelijk nogal breed ;)
Plaats reactie