Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Zoals sommige al weten heb ik een website. Op deze website toen ik mij collectie en staat het onderzoek naar mijn adoptiegraven. Een overzicht van de belangrijkste pagina's:
Op mijn website staat ook nog een apart onderdeel over de Amerikaanse 80e Infanterie Divisie. Op dit aparte onderdeel is informatie te vinden over deze divisie. Ook zijn er lijsten te vinden met soldaten van de 80e Infantrie Divisie die begraven zijn op Margraten, Henri-Chapelle of Ardennes.
Voor degene die op de hoogte willen blijven over mijn website, en dan met name over mijn adoptiegraven, kunnen zich aanmelden voor de nieuwsbrief! Klik op de banner om je aan te kunnen melden.
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
Vandaag heb ik de nieuwe foto pagina online gezet! In plaats van alleen foto's te plaatsen heb ik geprobeerd om extra informatie te geven. Op dit moment zijn er foto's te vinden van:
Amerikaanse Begraafplaats Margraten
Amerikaanse Begraafplaats Henri-Chapelle
Amerikaanse Begraafplaats Ardennes (Nieuw)
Oosterbeek
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
Sinds vandaag staat er op mijn site een nieuwe chat. Als je een fout ziet staan op de website, een vraag hebt, een opmerking over de nieuwsbrief of iets anders. Meld het dan even via de chat. Ben ik niet online kun je een mailtje achterlaten!
Ook voor een gezellig babbeltje met mij mag je van de chat gebruik maken.
Ik krijg soms wel eens vragen of ik hun mijn e-mail wil geven. Mijn e-mailadres van de website is alleen bedoeld voor vragen over de website. Daarom voor degene die met mij will praten kunnen ze gebruik maken van dat programma.
Overigens heb ik het idee dat het misschien aan Firefox kan liggen dat de pagina het niet goed. Aangezien hij het bij Internet explorer wel goed doet.