Sebastiaancollectie.nl

Boeken, tijdschriften en websites met betrekking tot WOII
Ajacied8989
Lid
Contacteer:

Bericht door Ajacied8989 »

Nieuwe pagina's

Ik heb vandaag nieuwe pagina's online gezet die te maken hebben met mijn adoptiegraven.

In de pers

Zoals sommige van jullie weten zijn er al in een paar kranten artikelen verschenen over Lawrence Shea. Op deze pagina kun je al deze artikelen vinden!
In de pers

Afbeelding

Foto's

Van Lawrence Shea was er al een pagina met foto's van hem, vandaag heb ik ook nog een pagina met foto's van Charles Brinkley en zijn familie.
Foto's Charles G. Brinkley

Afbeelding
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
Ajacied8989
Lid
Contacteer:

STIWOT Battlefieldtour Atlantikwall

Op de site staat nu een klein verslag plus enkele foto's van de STIWOT Battlefieldtour Atlantikwall.

- Verslag
- Fotoalbum

Afbeelding

Binnenkort!

Het artikel in AD Rivierenland over mijn adoptiegraven wat verschenen is op 26 september.
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
Ajacied8989
Lid
Contacteer:

Site is tijdelijk offline!

De site is tijdelijk offline! Ik ben op het moment bezig met een nieuwe lay-out maar daarvoor moet ik alle pagina's aanpassen en op het moment heb ik ook heel wat problemen met die lay-out. Het kan daarom nog wel even duren voordat de nieuwe site online gaat. Ik doe mijn best! :wink:

Maar goed, voor degene die op de hoogte willen blijven van wat ik uitspook. Kijk dan even op mijn blog waar ik af en toe iets op zal schrijven.

Sebastiaan. Blog
Ajacied8989
Lid
Contacteer:

Sebastiaancollectie.nl weer online!

Na een paar weken te hebben gewerkt aan een nieuwe lay-out is de nieuwe website eindelijk klaar! Ik was elke keer niet erg tevreden over de lay-out, maar ben er nu eindelijk tevreden over! Ik heb eigenlijk gebruik gemaakt van twee kleuren die overal terug zijn te vinden. Ik heb het geprobeerd de site een beetje sober te houden i.v.m. Lawrence Shea, Charles Brinkley en Richard Wertheim.

Wat is er nog meer veranderd?
Aan de indeling is niet heel veel veranderd behalve het gedeelte over mijn Adoptiegraven, wat iets veranderd is. Ook heb ik een kleine biografie over Lawrence Shea online gezet.

Wat er nog veranderd gaat worden
Binnenkort komt er een nieuw gedeelte op de site waar ik enkele veteranen verhalen ga plaatsen. Dit dus binnenkort! Ook de deelsite over de 80th Infantry Division ga ik binnenkort veranderen. Maar ook daarover later meer

Jullie mening
Zoals jullie waarschijnlijk begrijpen ben ik erg benieuwd naar jullie mening! Dus brandt maar los!
Ajacied8989
Lid
Contacteer:

Re: Sebastiaancollectie.nl

Sebastiaancollectie.nl 1 jaar online!

Vandaag, 11 februari, bestaat Sebastiaancollectie.nl 1 jaar! Er is het afgelopen jaar veel veranderd en bij gekomen. Zo heeft de website twee keer een nieuw uiterlijk gekregen, zijn er pagina's bijgekomen en verdwenen en zijn sommige pagina's opnieuw ingedeeld. Ook is de site samen met mijn adoptiegraven het afgelopen jaar in een Nederlandse en Amerikaanse krant in het nieuws geweest.

Op het moment heeft de website elke dag ongeveer evenveel bezoekers. Vorig jaar waren er ongeveer 2000 bezoekers op de site die de site in totaal 6000 keer bezochten. De bezoekers komen uit binnen- en buitenland. Hopelijk wordt dit aantal het komende jaar nog hoger!

Ook vanwege het feit dat er bezoekers uit het binnen- en buitenland zijn, worden de belangrijkste pagina's van de website ook langerzamerhand ook vertaald naar het Engels. Zo is de website ook toegangelijk voor de buitenlandse bezoekers!

Om het 1-jarig bestaan van de website te vieren, staat er sinds vandaag een nieuwe sectie op de website online, namelijk Veteranen. Op deze pagina komen de verhalen te staan van veteranen waarmee ik contact heb of contact heb gehad. Op dit moment staat er één verhaal online, het verhaal van de commadant van de A Company, 318th Infantry Regiment, 80th Infantry Division. Hopelijk komen er later dit jaar nog meer verhalen bij. Mocht dit het geval zijn, dan wordt dat natuurlijk hier gepost!

Veteranen sectie op Sebastiaancollectie.nl.

Tot dan!
Ajacied8989
Lid
Contacteer:

80th Infantry Division sectie vernieuwd!

Nadat eerder het hoofdeel van de website compleet was vernieuwd, is nu ook het design van de sectie 80th Infantry Division vernieuwd! Ik had al een tijdje niks meer aan dit gedeelte gedaan, maar ik heb nu besloten om er weer wat meer aandacht aan te gaan besteden, te beginnen dus met een vernieuwd design. Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden. Opmerkingen/suggesties zijn van harte welkom!

Afbeelding
Blue Ridge Division - Only moves forward!

80th Infantry Division sectie op Sebastiaancollectie.nl
Ajacied8989
Lid
Contacteer:

Na lange tijd dan weer eens een update. :wink:

Al ergens in begin augustus was ik begonnen met een nieuw design voor mijn website. Was ook wel weer eens tijd nadat ik al tijden niks meer aan de website had gedaan en moest de website toch al updaten om de artikelen n.a.v. mijn reis naar de States erop te zetten. Dus ben toen ooit eens begonnen en heb het eigenlijk laten liggen omdat ik er geen tijd voor had, maar nu het vakantie is toch de website eindelijk afgemaakt. Qua inhoud is er niet overdreven veel nieuws bijgekomen. Dit zijn voornamelijk de nieuwe artikelen en foto's van Dordt Open Stad 2009, Memorial Day 2009 en de 65e herdenking van Operation Market Garden. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

http://www.sebastiaancollectie.nl

Zo, was ie eerst:
Afbeelding

En zo is ie nu:
Afbeelding

Ik heb de website al nagekeken op fouten en op drie plaatjes na die het om een of andere reden niet doen moet alles het werken. Mocht je toch nog iets tegenkomen hoor ik het graag. :wink:
Plaats reactie