Those devils in baggy pants

Boeken, tijdschriften en websites met betrekking tot WOII
Plaats reactie
karell
Lid

Those devils in baggy pants

Bericht door karell »

Hallo, de titel van dit topic is de titel van het bekende boek van Ross s Carter.

Ik ben al tijdje op zoek naar dit boek. het wordt echter neit meer gedrukt, maar ik heb zelf veel tweedehands boeken van wo2 die niet meer worden gedrukt. Deze heb ik gevonden in antiquariaten. Echter deze titel kan ik nergens vinden?!

Alleen op amazon.co.uk maar daar moet ik creditcard voro gebruiken (die ik niet heb).

Maar wat ik raar vind is dat dit boek nog wel als lusiterboek NIEUW wordt verkocht. Misschien heb ik iets over het hoofd gezien en wordt het boek toch nog wel gedrukt?

weet iemand hier iets meer van?

of heeft toevallig het boek thuis liggen en doet het in de verkoop?(PB-tje is altijd welkom!)

groetjes karell
Paul Siemons
Lid

Bericht door Paul Siemons »

karell
Lid

Bericht door karell »

hee hartstikke bedankt Paul!

ik heb site die antiquariaten doorzoekt enz. en ben naar antiquariaten geweest...maar om ff simpel te googlen heb ikn weer over het hoofd gezien haha!

nogmaal bedankt!

(moet alleen zeggen dat het best een duur boekje is in vergelijking met andere boeken).
Jumposaurus
Lid

Bericht door Jumposaurus »

Hallo Karell,
Is ook een duur boekje en valt in dezelfde categorie als Currahee! ook de account van een paratrooper. Makkelijk om te lezen maar niet echt 'stunning'.
"All the way; par St Michel; Gluck ab; Whoa mahomet" http://www.paragroupholland.nl
karell
Lid

Bericht door karell »

tja jumposaurus (nog bedankt trouwens voor de pb's!)...zoals je inmiddels waarschijnlijk weet lees ik vooral persoonlijke boeken betreft wo2 omdat dit mij erg boeit...dus ook de iets minder 'stunning' boeken behoren totdat om een beter beeld te krijgen over de 'normale soldaat' aan het front :D.

echter weer ik niet zeker of je 'stunning' ook terug liet slaan op currahee?
want als we het over hetzelfde boeke hebben, uit de vierdelige reeks van Burgett....die vond ik zeker wel stunning!!!!!! :d
Plaats reactie