Ik ben opzoek naar het mooiste boek ivlm het ardennenoffensief.
Liefst met héél véél foto's.
Ik heb zo een boek in die genre met véél foto's ivm Normandie nlhttp://www.pro-libris.com/normandie44.html
wat is het mooiste boek ivm het ardennenoffensief
-
- Lid
- Joe_Liebgott
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 2 keer
- Contacteer:
-
- Lid
-
- Lid
Ik maak een eindwerk over het ardennenoffensief. Ik heb besloten om niet de slag in het algemeen te bekijken maar door de ogen van de Duitsers. Ik vind zeer veel boeken over de plannen van Hitler, de situatie van de Duitsland voor het offensief en het verloop van de strijd. Maar ik vind geen boeken die handelen over de gevolgen na het offensief. De gevolgen voor het verdere verloop van de oorlog, hoe de topmannen gereageerd hebben op de nederlaag, ...
Zou iemand mij enkele goede titels van boeken kunnen geven die over dit onderwerp handelen?
dank bij voorbaat
Zou iemand mij enkele goede titels van boeken kunnen geven die over dit onderwerp handelen?
dank bij voorbaat
- Joe_Liebgott
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
Dit is idd een zeer mooi boek met veel foto's. Dit boek staat met zachte kaft bij boekenvoordeel voor €7,99 ipv met harde kaft voor €29,99Joe_Liebgott schreef:De slag om de Ardennen,Robin Cross
hier het boek met harde kaft
Een ander boek is BASTOGNE: De streep door de rekening. Per uur beschreven wat er gebeurt is en natuurlijk met veel foto's.
nog een ander, maar bijna nergens meer te vinden is dit:
Ardennen 44-45 ; Hitlers ultieme blitzkrieg. Boek met zeer veel foto's.

En dan als laatste:
De slag om de ardennen: 44-45
Een boek met iets minder foto's, maar zeker genoeg. Met persoonlijke verhalen en foto's van nu.
- Joe_Liebgott
- Lid
- Contacteer:
Ik heb hem met de zachte kaft 5 euro nieuw!
Heb laats ook nog eentje van Lekturama gekocht van The Battle of the Bulge (mijn favoriete slag). En nog eentje van lekturama genaamd "De landingen in Nomandie"
Heb laats ook nog eentje van Lekturama gekocht van The Battle of the Bulge (mijn favoriete slag). En nog eentje van lekturama genaamd "De landingen in Nomandie"
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
"Battle is an orgy of disorder" George S. Patton
"Battle is an orgy of disorder" George S. Patton