ARS Website
-
- Lid
- Contacteer:
ARS Website
Mijn interesse voor de geschiedenis van de Tweede Wereldoorlog begon reeds in de derde klas van het voortgezet onderwijs. Ik kreeg vaak stripboeken met spannende avonturen uit de oorlog te lezen van een klasgenoot. En gaandeweg kreeg ik steeds meer belangstelling. Ik maakte een aantal werkstukken voor het vak geschiedenis. En ook begon ik boeken te lezen. Inmiddels heb ik een aardige verzameling opgebouwd. Vroeger verzamelde ik 'Bericht van de Tweede Wereldoorlog'. Na verloop van jaren gingen de banden waarin de losse afleveringen zaten kapot en ik heb ze laten inbinden bij Erends boekbinderij in Groningen. Ook had ik veel films op videoband en die overgezet op dvd. De afgelopen jaren is er ook veel verschenen op dvd, dus heb ik nu een hele collectie kunnen verzamelen. Sinds 1999 ben ik actief op het internet met een site, waar ik mee ben begonnen sinds mijn tweede battlefield tour naar Normandie. Een jaar geleden heb ik een eigen domein gekregen op het internet, waardoor de site gemakkelijk en zonder reclame te bereiken is op http://www.saak.nl Naast foto's die ik heb gemaakt van battlefield tours naar Normandie en de Ardennen, heb ik er ook achtergrondinformatie op geplaatst. In 2005 ben ik op de Obersalzberg geweest, waar nog het Kehlsteinhaus te zien is. Vorige week nog bezocht ik Berlijn en die stad is meer dan de moeite waard om te bezoeken. We kwamen er tijd te kort. Er is nog zoveel dat herinnert aan de geschiedenis van het Derde Rijk en de periode van de Koude Oorlog.
- Samuel.
- Lid
Re: ARS Website
Welke strips waren dat dan? Ben wel nieuwsgierig.ARS schreef:Mijn interesse voor de geschiedenis van de Tweede Wereldoorlog begon reeds in de derde klas van het voortgezet onderwijs. Ik kreeg vaak stripboeken met spannende avonturen uit de oorlog te lezen van een klasgenoot.
Ik heb een hele verzameling strips. Voornamelijk over de Tweede Wereldoorlog.
Misschien een kleine tip: Bij ARS weblog staat 'Dutch' en 'English' misschien kun je van de Dutch anders Nederlands maken,
Iedereen die Nederlands kan begrijpt dat dan. En mensen die slecht zijn in Engels kunnen het dan begrijpen.
[Beschikbaar voor advertentie, bij interesse PB]
A lone wolf without a pack is either a survivor or a brute.
-
- Lid
Toch maar weer opnieuw geprobeerd ARS ?
Ik heb overigens nog altijd mijn zelfde mening over je website, en die kun je ook nog altijd als opbouwend opvatten....
Ik heb overigens nog altijd mijn zelfde mening over je website, en die kun je ook nog altijd als opbouwend opvatten....
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
-
- Lid
- Contacteer:
Bedankt! zal ik doen. Besef ook wel dat een goede website maken geen eenvoudige zaak is. Probeer er mijn bescheiden bijdrage aan te leveren.