Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
antwerpx schreef:80EUR (voor mij dan toch , misschien ligt de normale prijs op 90EUR, 't zal afwachten worden aan hoeveel hij het aan het grote publiek verkoopt)
Je hebt zeker waar voor je geld. Zowat te vergelijken met 'from doughboy till GI' (+/- zelfde prijs). Boeken van zo'n omvang voor verzamelaars zijn nooit goedkoop.
haleloeia.. 90 euro voor een boek is echt niet leuk meer..
Ik snap niet waar jullie het geld vandaan halen allemaal (ik doel op de jeugd hier..) Voor mij is dat echt onmogelijk..
Ik werk de hele zaterdag en een paar avonden in de week, en moet dan met 150 euro een maand lang alles doen (ik koop ook veel kleding btw.. dat zal veel verschil maken denk ik..)
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Nee hoor je bent niet alleen. Ik zou nooit 90 euro geven voor een boek (althans... nu niet, ben bijna 18 jaar). Mijn zakgeld is al niet te hoog en er gaat een heleboel van af door gsm, verjaardagscadeaus enz.
Door hier en daar wat goedkoop in te kopen en dan te verkopen kan ik de hobby wel wat betaalbaarder maken maar als ik dan 90 euro bijeengespaard heb zal het niet naar een boek gaan ... dan heb ik liever eens rond te snuffelen op rommelmarkten en daar voor een paar euro een goed boek te kopen.
Ik met 35EUR in de maand, maar ik moet slechts zelden mijn eigen kledij betalen Voor de rest: leven van verjaardag tot verjaardag, van kerstmis tot kerstmis, tijdens vakanties je half kapot werken, zoveel mogelijk op café gaan als er iemand jarig is (dan kan je profiteren van de traktaties), niet altijd de nieuwste GSM's kopen, zo weinig mogelijk gebruik maken van de GSM.
Ik heb nu een heel goed boek voor mijn collectie doelen
the british soldier from D-day till V-day was 35 afgerond op 30
ik krijg ongeveer 15 pleuros pm zakgeld dan en soms moet ik op me kleine neefjes en nichtjes passen is ook 12 € ofzow dus ongeveer rond de 25-30 per maand meestal minder soms iets meer
tja als ik ooit een keer 90 euro bij elkaar gespaard krijg gaat het dus ook niet naar een boek.. (er komen op dit moment een heleboel dingen in me op die ik wel zou kopen.. droom droom droom..)
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Een erg leuk onderwerp, hoe je aan geld komt, maar misschien meer iets voor een ander forum.
Ik zou ook niet snel zo veel geld uitgeven voor een boek. Van de andere kant heb ik hier ook boeken van tientallen jaren oud staan die best duur waren. Het is maar net wat de gek ervoor geeft.
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.