antwerpx schreef:80EUR (voor mij dan toch , misschien ligt de normale prijs op 90EUR, 't zal afwachten worden aan hoeveel hij het aan het grote publiek verkoopt)
90 euro (!!!!) dat is bijna 200 GULDEN !!!! echt niet normaal meer...
Wat mooi is kost geld, en je moet er natuurlijk wel wat voor over hebben he. Goede referentieboeken kosten nu eenmaal flink wat geld.Verzamelaar_Freak schreef:antwerpx schreef:80EUR (voor mij dan toch , misschien ligt de normale prijs op 90EUR, 't zal afwachten worden aan hoeveel hij het aan het grote publiek verkoopt)
90 euro (!!!!) dat is bijna 200 GULDEN !!!! echt niet normaal meer...
Inderdaad, zo'n boek is maar een éénmalige aankoop, die je de rest van je verzamelcarrière kan gebruiken, en hij is noodzakelijk als je Duitse camouflagekledij gaat verzamelen (zoals ik dus ).BjornSpiN schreef:En het lijkt mij niet dat je bijv. elke maand zo'n boek koopt .....
Bron: http://hollandwar2.proboards15.com/inde ... 1079639537Nou heren; dat is dan wel duur, maar je hebt er wel wat aan. Door namelijk dat boek als naslagwerk te gebruiken voorkom je dat je spullen koop die niet goed zijn. En koop je de nodige rommel voor goed geld zonder dat te weten, dan ben je veel meer kwijt dan die 90 euri die dat boek kost.
En geloof me; als menig handelaar in de gaten heeft dat het aan kennis ontbreekt bij de koper zal hij het zeker niet nalaten om je goed een poot uit te trekken door je nep-troep aan te smeren!
Ik vindt dergelijke boeken dan wel prijzig, maar niet te duur.....
100% gelijk in Adrian, en op beurzen vraag ik ook regelmatig dingen aan de oude rotten. Maar ik begin het zowat lastig te vinden, die mensen altijd 'lastigvallen'. Ik verzamel nu al meer dan twee jaar en ik begin het hoog tijd te vinden om een beetje 'voor mezelf te kunnen zorgen' en niet zo afhankelijk te zijn van anderen, die er op een dag misschien niet meer zullen zijn (ok, dat is wat ver in de toekomst kijken ).Adrian schreef:ps: hier zitten ook mensen die weten waarover ze spreken.
Zie je die mensen hier geld vragen als ze antwoorden op een vraag of item A origineel is of niet??
Dan moet je het zeker kopen als jij het ervoor over heeft.antwerpx schreef: 80-90EUR is inderdaad veel geld voor een boek, maar ik heb het er zeker voor over!