Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
vandaag (zondag 9 mei) was op Nederland 3 een aflevering van de serie: ' I love ...' te zien, het ging dit keer over 1942.. heb er een stuk van gezien.
erg leuk om te zien hoe het dagelijks leven er toen aan toe ging, hoe vrolijk de liedjes waren en dat Hawai stijl in was.. hoe men het haar toen droeg, etc.. erg leuk om te zien
Was het een uitzending over het 'gewone' volk of meer over de elite van die tijd? In 1942 begon de bezetting toch wel harder te worden en begonnen de deportaties. Is daar iets over gezegd? Spraken er in de stukjes tussendoor ook mensen die het mee hadden gemaakt of alleen de 'bekende' Nederlanders?
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.
het waren oudere mensen dus ik weet niet of die erg bekend waren of niet.. maar ik neem aan van wel aangezien dat soort volk altijd met die programmas meedoet...
zo zat er de winnares van de elfstedentocht ' 42 bij
maar de beelden zagen er nog best wel lux uit, optredens van honolulu meisjes etc. dus denk toch wel richting de elite...
Ik vond het een geweldig pogramma! Ik heb nog nooit zo'n leuke beelden gezien uit het alledaagse leven in Nederland, de Vlaamse televisie moest ook zo'n pogramma in elkaar steken. Het allerbeste vond ik de muziek van Jonny en Jones...