[Aanrader] Boek D-Day Speciale Herdenkingseditie
- Brianlinden
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
De shoah foundation heeft inderdaad enorm veel verslagen van ooggetuigen, maar over de Holocaust niet over D-Day.Brianlinden@leiden schreef:Waarom hebben ze niet aan de shoa organisatie gevraagd om verslagen, die hebben er zat. Ik denk dat ik het boek wel ga aanschaffen als hij aanzienlijk in prijs veranderd is !
"Frisch auf mein Volk, die Flammenzeichen rauchen!"
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
- Brianlinden
- Lid
- posse
- Lid
Bedankt allemaal gasten, maar doordat de link niet werkt weet ik nu nog altijd de auteur of de titel niet
Wil er dit iemand posten please?
thanx!
posse
Wil er dit iemand posten please?
thanx!
posse
SURF NAAR: http://www.ww2-eto.com
- pieter_pba
- Lid
- Contacteer:
Titel: D-day - Van operatie Overlord tot de bevrijding van Parijs
Auteur: Richard Holmes
ISBN: 9021544741
Het boek kan ik bij bol.com niet meer vinden, dus het is daar niet meer te bestellen.
Misschien wel te bestellen bij een 'ouderwetse' boekhandel?
Het boek kan ik bij bol.com niet meer vinden, dus het is daar niet meer te bestellen.
Whoever saves one life, saves the world entire. Whoever destroys one life, destroys the whole universe.
- seabee
- Lid
Ik denk dat je het boek alleen nog maar 2e hands kan vinden.pieter_pba schreef:Titel: D-day - Van operatie Overlord tot de bevrijding van Parijs
CAN DO
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 4 keer
- Contacteer:
- pieter_pba
- Lid
- Contacteer:
Dat boek heb ik inderdaad pas ook in de boekhandel zien liggen.
Bij bol.com: http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP. ... OWNER_ID=1
Bij bol.com: http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP. ... OWNER_ID=1
Whoever saves one life, saves the world entire. Whoever destroys one life, destroys the whole universe.
- pvt_Ed
- Lid
Ik heb dat boek ook gezien, ik heb die van d-day al maar dan in het engels. Is het de moeite waard om die over europa te klopen? 42 euro is namelijk best veel geld voor een boek!
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
- pieter_pba
- Lid
- Contacteer:
Dit boek over de bevrijding gaat verder waar het boek van D-day eindigt.pvt_Ed schreef:Ik heb dat boek ook gezien, ik heb die van d-day al maar dan in het engels. Is het de moeite waard om die over europa te klopen? 42 euro is namelijk best veel geld voor een boek!
Er zit weer een audiocd bij, net als bij het boek van D-day. En weer verschillende tekeningen, prenten, tekeningen en brieven; net als bij het D-day boek.
-
- Lid