Je nieuwste aankoop - boeken en films
- Narcolepticus
- Lid
- Frankie
- Lid
- Contacteer:
- Darryl
- Lid
- Tex
- Lid
- Contacteer:
- Frankie
- Lid
- Contacteer:
Daar hebben ze hem jah. Wel goed zoeken maar ik had het er voor over ben echt uur bezig geweest. Staat ie ergens vooraan waar ik 2x langes gelopen ben!darryl1234_gubbels schreef:Vond ik een goede film. Hebben ze die bij de Mediamakt?
Hmm dan moet daar ook maar eens langs gaan.

LEST WE FORGET !
- Frankie
- Lid
- Contacteer:
Miesjel schreef:Je kunt ook altijd een verkoper vragen hè.. scheelt je als je 't goed aanpakt maarliefst 55 minuten zoeken![]()
Ja maar het was echt stervens druk en er liepen maar 2 verkopers daaro! En als ik zeg Memphis Belle dan weten de meeste nie eens waar jet over hebt! Maar goed heb hem gevonden dus weer on topic!
LEST WE FORGET !
- Mooyman
- Lid
Inderdaad Tex, het origineel voor de prijs van een kopieTex schreef:Uiteindelijk maar toch de server Band of Brothers in het bezitMooyman schreef:Mijn nieuwste film/dvd aankoop is de gehele originele dvd serie van BoB, had de serie al op video maar dan nu ook op dvd.

Collector of uniforms of the enemy
- Tex
- Lid
- Contacteer:
Kijk dat is netjes, maar wel uitkijken want menig een is niet al te zuinig op zijn/haar dvd's en zitten dan ook vaak onder de krassen.Mooyman schreef:Inderdaad Tex, het origineel voor de prijs van een kopieTex schreef:Uiteindelijk maar toch de server Band of Brothers in het bezitMooyman schreef:Mijn nieuwste film/dvd aankoop is de gehele originele dvd serie van BoB, had de serie al op video maar dan nu ook op dvd.![]()
.
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
-
- Lid
Mijn nieuwste aankopen zijn onderstaande boeken:
Auteur: W. Schwarzwaller: De miljoenen van Hitler, de onthullende geschiedenis van het fortuin dat Hitler wist te vergaren, waar kwam het vandaan en waar is het gebleven.
Auteurs: L. Picknett, C. Prince & S. Prior: HESS, Het dubbelleven van de man achter Hitler.
Verder nog:
Auteur: D. Walda: Trompetist in Auschwitz, Herinneringen van Lex v Weren. (erg indrukwekkend verhaal over de kampen)
Auteur: E. Hazelhoff Roelfzema, Het hol van de ratelslang
Auteur: B. van der Stok, Oorlogsvlieger van Oranje. (deze man was Engelandvaarder, Spitfire piloot, ontsnap uit Stalag luftIII)
Auteur: W. Schwarzwaller: De miljoenen van Hitler, de onthullende geschiedenis van het fortuin dat Hitler wist te vergaren, waar kwam het vandaan en waar is het gebleven.
Auteurs: L. Picknett, C. Prince & S. Prior: HESS, Het dubbelleven van de man achter Hitler.
Verder nog:
Auteur: D. Walda: Trompetist in Auschwitz, Herinneringen van Lex v Weren. (erg indrukwekkend verhaal over de kampen)
Auteur: E. Hazelhoff Roelfzema, Het hol van de ratelslang
Auteur: B. van der Stok, Oorlogsvlieger van Oranje. (deze man was Engelandvaarder, Spitfire piloot, ontsnap uit Stalag luftIII)