Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Heb gister het boek Equipment of the WWII Tommy gekocht. Dat is echt een prachtig boek als je wat wilt weten over de Britse en Canadese uitrusting. Hier staan heel veel dingen in die in The British Soldier niet te vinden zijn. Wel 98% zwart wit foto's maar heel veel uitleg erbij.
Nazi's, a warning from history. 3 DVD set zeer goede documentaire!
en:
De Tweeling, speelfilm van NL bodem over twee zussen, waarvan één opgroeit in Nazi Duitsland en met een SS'er trouwt en de ander in NL opgroeit en met een Joodse man trouwt en daardoor uit elkaar groeien. Een zeer mooie film!
In het o zo tolerante Nederland is deze niet te krijgen..... kan iemand me een PM sturen zodat ik er één uit België kan laten komen. Betaling geschied via Internetbankieren, snel en veilig, dus!
Nico Roelofs schreef:Heb gister het boek Equipment of the WWII Tommy gekocht. Dat is echt een prachtig boek als je wat wilt weten over de Britse en Canadese uitrusting. Hier staan heel veel dingen in die in The British Soldier niet te vinden zijn. Wel 98% zwart wit foto's maar heel veel uitleg erbij.
Na lang zoeken heb ik dan eindelijk mijn "la Grande Vadrouille" binnen, weliswaar in het Frans en zonder ondertiteling maar het is zo makkelijk te volgen omdat het niet echt gaat om de dialogen. De beelden zijn des te komischer.
Nico Roelofs schreef:Heb gister het boek Equipment of the WWII Tommy gekocht. Dat is echt een prachtig boek als je wat wilt weten over de Britse en Canadese uitrusting. Hier staan heel veel dingen in die in The British Soldier niet te vinden zijn. Wel 98% zwart wit foto's maar heel veel uitleg erbij.
Deze heb zelf gister ook aangeschaf, lijkt me ook een zeer interessant boek
Ja het is echt een fijn boek. Heb hem al paar keer goed kunnen gebruiken in di ekorte tijd dat ik hem al heb. Er staan ook heel veel dingen in waarvan ik niet eens wist dat het bestond. Veel zeldzaam spul staat erin.
Ja het is echt een fijn boek. Heb hem al paar keer goed kunnen gebruiken in di ekorte tijd dat ik hem al heb. Er staan ook heel veel dingen in waarvan ik niet eens wist dat het bestond. Veel zeldzaam spul staat erin.
Nu hoop ik helemaal dat ik hem snel binnen krijg, moet als het goed is volgende week binnen komen. Maar dat boek is dus geen miskoop
"Das gibt`s doch nicht, schnee im september, dass müssen Fallschirmjäger sein."
A German Officer on 17-09-`44 Tommy-Talk.com
Hell-Fire schreef:
Nu hoop ik helemaal dat ik hem snel binnen krijg, moet als het goed is volgende week binnen komen. Maar dat boek is dus geen miskoop
Nee ik vind het zeker geen miskoop! Het is niet zo dat je bijvoorbeeld 1 type basic pouches zie, zoals in The British Soldier, maar je ziet gelijk verschillende uitvoeringen, plus duidelijke uitleg. Zo zie je bij heel veel dingen de verschillende uitvoeringen met goede uitleg.
Nico Roelofs schreef:
Nee ik vind het zeker geen miskoop! Het is niet zo dat je bijvoorbeeld 1 type basic pouches zie, zoals in The British Soldier, maar je ziet gelijk verschillende uitvoeringen, plus duidelijke uitleg. Zo zie je bij heel veel dingen de verschillende uitvoeringen met goede uitleg.
Kijk dat is goed, wat betere uitleg. Ik zag de foto`s al op de site die je gaf en dat zag er al goed uit, want had zelf maar een aantal pagina`s om te bekijken.
"Das gibt`s doch nicht, schnee im september, dass müssen Fallschirmjäger sein."
A German Officer on 17-09-`44 Tommy-Talk.com
The British World War 2 tommy - British army uniforms European theatre 1939 - 1945
In colour photographs
Martin Brayley.
Een goed boek over Britse WO2 uniformen. Net binnen gekregen. In the british soldier staan meer over isignes e.d. in, word iets meer aandacht aan details geschonken. En hier zie je haast alle uniformen (Infanterie) in die je je maar voor kan stellen! Echt leuk!
In het o zo tolerante Nederland is deze niet te krijgen..... kan iemand me een PM sturen zodat ik er één uit België kan laten komen. Betaling geschied via Internetbankieren, snel en veilig, dus!