Je nieuwste aankoop - boeken en films
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
- Zhukov
- Lid
- Contacteer:
- Zitadelle
- Lid
- Contacteer:
Joachim Fest heeft het boek Der Untergang/De Ondergang geschreven waarop de film is gebaseerd.
http://www.t-kwadraat.nl/
It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
- Hell-Fire
- Lid
Vandaag binnen gekomen, prachtig boek waar alles in wordt beschreven. Van uniform tot uitrustingsstukken

"Das gibt`s doch nicht, schnee im september, dass müssen Fallschirmjäger sein."
A German Officer on 17-09-`44
Tommy-Talk.com
Tommy-Talk.com
- smaug
- Lid
Nadat ik de financiele steun van mijn vrouw "weer eens" had gehad, is de volgende bestelling onderweg.
"Kriegsgeschichte der 12. SS-Panzerdivision "Hitlerjugend" Text-band (band 1) " {band 2 heb ik al} Huber Meyer
"Wenn alle Brüder schweigen" met medew v Paul Hausser
voel me als een klein kind, vlak voor zijn verjaardag
"Kriegsgeschichte der 12. SS-Panzerdivision "Hitlerjugend" Text-band (band 1) " {band 2 heb ik al} Huber Meyer
"Wenn alle Brüder schweigen" met medew v Paul Hausser
voel me als een klein kind, vlak voor zijn verjaardag

hilbillyspeak : ah is sure ah doesn't knows whut yer talkin' about.
- Hell-Fire
- Lid
@Guido: 59 euro inc. verzendkosten uit Amerika
@Antwerpx: Er staan geen winterbroeken in, alleen 3 soorten jump trousers en wat bedoel je precies mer parka`s ?

@Antwerpx: Er staan geen winterbroeken in, alleen 3 soorten jump trousers en wat bedoel je precies mer parka`s ?
"Das gibt`s doch nicht, schnee im september, dass müssen Fallschirmjäger sein."
Tommy-Talk.com
Tommy-Talk.com
- Zitadelle
- Lid
- Contacteer:
Ik heb vandaag een klein, oud (1946) boekje geskregen van mijn opa genaamd "Neuengamme" waarin een zekere Dr. Alb. van de Poel (Gestapo-gevangene No. 5919) verteld over zijn tijd in het concentratiekamp Neuengamme.
http://www.t-kwadraat.nl/
- Jelle H.
- Lid
- Contacteer:
"Get tough"; How to win hand to hand fighing, geschreven door Majoor Fairbairn (ontwerper van de beroemde commando messen) hemzelf.

Het is een originele manual uit 1942 waarmee de parachutisten en commando's werden geinstrueerd.
Dit boek laat echt bikkelharde gevechtstechnieken zien. Het boek begint dan ook met 'There will be some who will be shocked by the methods advance here'.. En 'Either you kill or capture, or you will be captured or killed'
De manual is overigens online te bekijken:
http://www.usmilitaryknives.com/get_tough.pdf

Het is een originele manual uit 1942 waarmee de parachutisten en commando's werden geinstrueerd.
Dit boek laat echt bikkelharde gevechtstechnieken zien. Het boek begint dan ook met 'There will be some who will be shocked by the methods advance here'.. En 'Either you kill or capture, or you will be captured or killed'
De manual is overigens online te bekijken:
http://www.usmilitaryknives.com/get_tough.pdf
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
- Jelle H.
- Lid
- Contacteer: