Je nieuwste aankoop - boeken en films
- Tex
- Lid
- Contacteer:
- Lucille
- Lid
- Contacteer:
Vandaag was ik in de boekenhandel om eindelijk eens die twee boekenbonnen uit te geven die ik voor mijn verjaardag had gekregen. Of het toeval is geweest of niet, maar ik zag het boek van John Keegan liggen, en het was ook nog eens de Engelstalige versie (UK editie). Hoe vaak heb je zo'n kans? Dus ik heb het meteen gekocht (ging maar net met die boekenbonnen, het boek kostte 24,95 en ik had voor 25,00 euro bij me).
Ik heb het nog niet gelezen maar wel helemaal doorgebladerd. Het zit bomvol met illustraties, foto's en ook kaarten.
Op Amazon.com en Amazon.co.uk ben ik erachter gekomen dat mijn boek een variant is op het originele boek "The First World War" van John Keegan. Het originele boek had amper foto's of illustraties - dit boek wel, en de tekst ervan is grotendeels gekopieerd uit het originele boek. Daarom heet dit boek ook "The First World War, an illustrated history", dus there's a difference.
Voor wie wil weten hoe mijn boek eruit ziet, zie hier:
Klik hier!
Bij Amazon.co.uk kan je helaas de binnenkant van het boek niet bekijken, maar dat kan wel bij Amazon.com. Zie hier (op de foto's van de Amerikaanse editie is het boek vrijwel hetzelfde van binnen):
Klik hier!
Al met al is het een grote aanrader - en alhoewel ik het originele boek van Keegan nog niet in mijn bezit heb, lijkt het me verstandig om die ook in m'n bezit te krijgen, als zogenaamde companion volume bij dit boek.
Ik heb het nog niet gelezen maar wel helemaal doorgebladerd. Het zit bomvol met illustraties, foto's en ook kaarten.
Op Amazon.com en Amazon.co.uk ben ik erachter gekomen dat mijn boek een variant is op het originele boek "The First World War" van John Keegan. Het originele boek had amper foto's of illustraties - dit boek wel, en de tekst ervan is grotendeels gekopieerd uit het originele boek. Daarom heet dit boek ook "The First World War, an illustrated history", dus there's a difference.
Voor wie wil weten hoe mijn boek eruit ziet, zie hier:
Klik hier!
Bij Amazon.co.uk kan je helaas de binnenkant van het boek niet bekijken, maar dat kan wel bij Amazon.com. Zie hier (op de foto's van de Amerikaanse editie is het boek vrijwel hetzelfde van binnen):
Klik hier!
Al met al is het een grote aanrader - en alhoewel ik het originele boek van Keegan nog niet in mijn bezit heb, lijkt het me verstandig om die ook in m'n bezit te krijgen, als zogenaamde companion volume bij dit boek.
"De weerelt is een speeltoneel: elck speelt zyn rol en kryght zyn deel." ~ Joost van den Vondel
- Mooyman
- Lid
- Dodo
- Lid
heb je een site waar je die boeken besteld? Of doe je het gewoon via amazon?earlymb schreef:Zojuist aangeschaft:"US Army Uniforms of World War II" door Shelby Stanton. Moet hem nog wel ontvangen.
Grtn
David
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
- YPPY
- Lid
- Contacteer:
Deze film heb ik afgelopen week gekocht, maar nog niet gekeken. Er is een oude film en een recentere begreep ik. Welke heb je gezien?Mooyman schreef:Niet gekocht maar gekregen de film, All quiet on the western front, aardige film maar ben er niet "kappot" van, had er toch iets meer van verwacht.
Nog leden die deze film ook gezien hebben?.
- Mooyman
- Lid
- Brianlinden
- Lid
- Brianlinden
- Lid
- Brianlinden
- Lid
- Mooyman
- Lid