Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
In het kader van ‘alles kan beter’ wil ik jullie vragen wat er te verbeteren valt aan dit forumonderdeel. Het wordt nu langzaam aan wat drukker en er komen meer topics over wo1.
Maar het kan natuurlijk beter. Wat zou je graag zien hier? Meer topics over aparte boeken? Of juist meerdere boeken in een topic? Een hele film bij elkaar of een film bespreken verspreid over meerdere topics? Of onderwerpen die meer zijdelings te maken hebben met boeken & films? Topics over (oorlogs)acteurs of niet? Welke topics mogen absoluut niet verdwijnen?
Meer moderatie of juist minder? Zijn dubbele topics een probleem of juist leuk? Is veel offtopic toe te juichen of moet dat meteen naar de babbelbox?
Roept u maar!
Laatst gewijzigd door YPPY op 20 mar 2006, 09:20, 2 keer totaal gewijzigd.
Wat zou je er van vinden als ik bijvoorbeeld lukraak wat topics ga openen of films of boeken die nog niet besproken worden. Is dat wat? Of kan ik dat beter niet te veel doen, maar juist wachten op de andere gebruikers?
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.
Nee, het is ons forum. Als het van mij was, zouden hier namelijk alleen nog topics over The Sound of Music, dieren, China boeken, Enid Blyton en Brad Pitt staan.
Dit forum moet voor iedereen zo leuk mogelijk zijn, vandaar dat ik benieuwd ben naar verbeterpunten.
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.
Wat mij dan leuk lijkt;
En aparte topicje ofzo met recencies van boeken/films etc etc en evt. hulp voor school met een bepaalde iets? voorstel? meer niet?
Dat is een goed idee Jurrie, nu zet ik het er alleen bij als het wo1 is.
[WO1 film] titel
[WO2 film] titel
[WO1 boek] titel
[WO2 boek] titel
[WO1 serie] titel
[WO2 serie] titel
Zoiets?
Jurryt, bedoel je iets anders dan de topics die er nu lopen over films of boeken? Recensies zijn erg welkom, daar heeft iemand die een boek of film niet kent veel aan, want het zegt vaak meer dan een samenvatting van imdb oid.
[WO1 docu] titel
[WO2 docu] titel
Het enige wat ik kan bedenken dat handig is om te veranderen aan dit forumdeel, is eigk een centraal recensietopic waarvan je aan de hand van een vast 'formulier' je mening kan geven over een bep. film of boek.
Nou heb ik een vraag of opmerking ofzo.
Dat ideetje van een onderverdeling is misschien wel leuk; maar ik vroeg me een beetje af hoe of wat het idee is met zelf geschreven stukjes. Ik heb wel eens vaker een klein schrijfseltje gepost hier, maar die werden verplaatst naar discussiëren of naar de babbelbox.
Ikzelf zou het leuk vinden als ook mede forummers die wel eens wat inkt (of pixels) uit hun pen (of toetsenbord) laten vloeien dingen zouden posten. Mijn probleem is eigenlijk dat de dingen die ik schrijf niets met wo2 te maken hebben. Soms zijn het wel politieke of maatschappelijke kwesties (meestal eigenlijk); maar ik probeer ook wel eens iets luchtigs te schrijven. Is hier geen plan voor te verzinnen? Want ik vind het altijd erg leuk om dingen hier te posten.
Arjen
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb." http://odeon.xs4all.nl/