WoII in woord & beeld
- seabee
- Lid
WoII in woord & beeld
Nu nieuw in de kiosk een 12 delige serie over de wo2, met dvd en boekje. Ik heb net het eerste nummer voor 9.95 gekocht. Glossy blad ziet er goed uit, en de dvd heeft ook vele beelden die ik nog nooit gezien heb. Hier de link van de uitgever. http://www.houseofknowledge.nl/
- YPPY
- Lid
- Contacteer:
Dat is een hoop geld. Staan er verschillende onderwerpen in de delen? Als het nou themadelen zijn, zijn er misschien een paar losse die de moeite waard zijn. Of is het meer een doorlopend iets?
Ik lees nu dat er iedere 3 weken een nieuw thema is. Duurt een thema dan ook drie weken? Dat zijn dan meteen weer drie tijdschriften.
Topic verplaatst naar Boeken & Films.
Ik lees nu dat er iedere 3 weken een nieuw thema is. Duurt een thema dan ook drie weken? Dat zijn dan meteen weer drie tijdschriften.
Topic verplaatst naar Boeken & Films.
-
- Lid
- Contacteer:
Ik zou niet te snel beginnen aan het aanschaffen van zo'n hele serie. De prijs van een eerste uitgave is meestal leuk maar als je alle delen hebt is het veel te duur in vergelijking met gewone literatuur.
Ga eens na hoeveel boeken je kunt kopen voor 175 Euro. En als je een aantal goede boeken uitkiest is de kwaliteit en betrouwbaarheid altijd beter dan zo'n serie.
Maar dit is slechts mijn mening hoor.
Ga eens na hoeveel boeken je kunt kopen voor 175 Euro. En als je een aantal goede boeken uitkiest is de kwaliteit en betrouwbaarheid altijd beter dan zo'n serie.
Maar dit is slechts mijn mening hoor.
"Frisch auf mein Volk, die Flammenzeichen rauchen!"
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
- Dodo
- Lid
ik heb nu het eerste deel. Is wel aardig. Goed opgebouwd, net design. Maar het heeft iets weg van schoolboeken...
De dvd is leuk! De eerste uitgave heeft enkele zéér mooie kleurenbeelden, de rest heb ik nog niet bekeken. (is nog een uur aan film materiaal).
Van de DVD ben ik wel onder de indruk, dat is erg mooi gedaan.
De dvd is leuk! De eerste uitgave heeft enkele zéér mooie kleurenbeelden, de rest heb ik nog niet bekeken. (is nog een uur aan film materiaal).
Van de DVD ben ik wel onder de indruk, dat is erg mooi gedaan.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 15 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
De vraag is natuurlijk of ze dat in de opvolgende DVD's vol kunnen houden. Ik neem aan dat men wil scoren met de eerste (promotie) uitgave.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator