WoII in woord & beeld

Boeken, tijdschriften en websites met betrekking tot WOII
Plaats reactie
seabee
Lid

WoII in woord & beeld

Bericht door seabee »

Nu nieuw in de kiosk een 12 delige serie over de wo2, met dvd en boekje. Ik heb net het eerste nummer voor 9.95 gekocht. Glossy blad ziet er goed uit, en de dvd heeft ook vele beelden die ik nog nooit gezien heb. Hier de link van de uitgever. http://www.houseofknowledge.nl/
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

12 delen voor 174, 40 €. Das niet mis.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Yorick
Lid

Bericht door Yorick »

hoeveel kost het na het 1ste deel per deel?
"Arnhem bridge. And hold it!"
seabee
Lid

Bericht door seabee »

Yorick schreef:hoeveel kost het na het 1ste deel per deel?
per deel 14,95. Als je 4 delen in een keer betaald 12,95. 6 delen 12,50 en alles in een keer 12,00 euo's per deel en dan krijg je ook nog dvd's met 4 oorlog speelfims.
YPPY
Lid
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Dat is een hoop geld. Staan er verschillende onderwerpen in de delen? Als het nou themadelen zijn, zijn er misschien een paar losse die de moeite waard zijn. Of is het meer een doorlopend iets?

Ik lees nu dat er iedere 3 weken een nieuw thema is. Duurt een thema dan ook drie weken? Dat zijn dan meteen weer drie tijdschriften.

Topic verplaatst naar Boeken & Films.
ironmarc
Lid

Bericht door ironmarc »

geen idee. zeker prijzig maar misschien wel de moeite waard als er nieuwe feiten oid in worden behandeld
KevinP
Lid
Contacteer:

Bericht door KevinP »

Ik zou niet te snel beginnen aan het aanschaffen van zo'n hele serie. De prijs van een eerste uitgave is meestal leuk maar als je alle delen hebt is het veel te duur in vergelijking met gewone literatuur.

Ga eens na hoeveel boeken je kunt kopen voor 175 Euro. En als je een aantal goede boeken uitkiest is de kwaliteit en betrouwbaarheid altijd beter dan zo'n serie.

Maar dit is slechts mijn mening hoor.
"Frisch auf mein Volk, die Flammenzeichen rauchen!"
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
Yorick
Lid

Bericht door Yorick »

er zitten ook veel DVD's bij, vergeet dat niet !
"Arnhem bridge. And hold it!"
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

ik heb nu het eerste deel. Is wel aardig. Goed opgebouwd, net design. Maar het heeft iets weg van schoolboeken...

De dvd is leuk! De eerste uitgave heeft enkele zéér mooie kleurenbeelden, de rest heb ik nog niet bekeken. (is nog een uur aan film materiaal).

Van de DVD ben ik wel onder de indruk, dat is erg mooi gedaan.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Gegeven: 15 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

De vraag is natuurlijk of ze dat in de opvolgende DVD's vol kunnen houden. Ik neem aan dat men wil scoren met de eerste (promotie) uitgave.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Jurrie
Moderator
Moderator

Bericht door Jurrie »

Ik heb er al veel van gehoord, maar ik heb het blad nog niet in de winkel zien liggen raar genoeg!

Jurrie
Plaats reactie