Veel leesplezier!
Vorige week zaterdag heb ik Kevin de Joode al ontmoet in het Oorlogsmuseum Overloon. Ik heb mijn vragen aangaande de M53 helm toen al aan hem kunnen stellen; viewtopic.php?f=80&t=39183&start=120 .Mike_Utrecht schreef:Op de Militariabeurs in Houten 30 juni staan enkele leden van en namens de werkgroep het boek te promoten en te verkopen.
Dit biedt ook gelegenheid om vragen te stellen.
Klopt, in het boek wordt niet over de helm m34 gesproken. Wat voorheen m34 werd benoemd, hebben wij gesplitst in m33 en m38. Waarom lees je in het boek. M34 is dus niet meer omdat dit onjuist is.patrickh schreef:Al bladerend ben ik het ff helemaal kwijt, er wordt nog maar één maal gesproken van de M34 helm, voor de rest wordt die helm voortaan M33 genoemd? Lees ik ergens overheen?
Over welke helm gaat het precies?asjemenou schreef:Vorige week zaterdag heb ik Kevin de Joode al ontmoet in het Oorlogsmuseum Overloon. Ik heb mijn vragen aangaande de M53 helm toen al aan hem kunnen stellen; viewtopic.php?f=80&t=39183&start=120 .
Het gaat om deze helm;dutchhelmets schreef:Over welke helm gaat het precies?asjemenou schreef:Vorige week zaterdag heb ik Kevin de Joode al ontmoet in het Oorlogsmuseum Overloon. Ik heb mijn vragen aangaande de M53 helm toen al aan hem kunnen stellen; viewtopic.php?f=80&t=39183&start=120 .