Slag om Arnhem
- seabee
- Lid
Slag om Arnhem
Net gekocht maar nog niet gekeken de dubbel DVD Slag om Arnhem, both sides of the lines. voor 14 euro bij de media markt. Heeft iemand ze al gekeken?
- YPPY
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
- Brianlinden
- Lid
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
Ik hem hem ook(gekregen)heb de eerste 8 minuten gezien,want ik had geen tijd meer. Maar de documentaire op de eerste cd is van ''Battlefield'' ,die serie wat ze ook op discovery uitzenden.Ik weet niet of dit de hele dvd is,want er zou ook nog met veteranen enzo worden gepraat.Maar dat zal wel op dvd2 staan.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
- Darryl
- Lid
- Mooyman
- Lid
Heb de dvd afgelopen weekend gekocht en kan zeggen dat het zeker de moeite waard is.
De eerste disk gaat over twee veteranen van de slag, een Pool en een Duitser.
Vooral leuk dat de Duitse veteraan Leutnant Siegfried Giesa hier zijn medewerking aan heeft verleend daar over het algemeen de Duitse veteranen niet snel tot medewerking bereid zijn.
Na wat research kwam ik er snel achter dat deze man bij de Panzer-Kompanie 244 zat en het commando voerde over de 1ste Zug en in een Flammpanzer B2(f) aan het gevecht deel nam, een omgebouwde Franse Char B2.
Op de tweede disk staat inderdaad de Discovery aflevering van Battlefield over de slag en is ook zeer zeker de moeite van het bekijken waard.
De eerste disk gaat over twee veteranen van de slag, een Pool en een Duitser.
Vooral leuk dat de Duitse veteraan Leutnant Siegfried Giesa hier zijn medewerking aan heeft verleend daar over het algemeen de Duitse veteranen niet snel tot medewerking bereid zijn.
Na wat research kwam ik er snel achter dat deze man bij de Panzer-Kompanie 244 zat en het commando voerde over de 1ste Zug en in een Flammpanzer B2(f) aan het gevecht deel nam, een omgebouwde Franse Char B2.
Op de tweede disk staat inderdaad de Discovery aflevering van Battlefield over de slag en is ook zeer zeker de moeite van het bekijken waard.
Collector of uniforms of the enemy