nieuwe uitgave Arnhem Battle Research Group

Boeken, tijdschriften en websites met betrekking tot WOII
Nico Roelofs
Lid
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Nog niet. Denk wel dat ik dat ga doen. Moet namelijk heel even rustig aan doen met geld. Ben op het moment namelijk met veel dingen bezig. Maar denk wel dat ie binnenkort tussen al me andere boeken staat.
flak
Lid

Bericht door flak »

ironmarc schreef:laat je weten of het een goed boekje is als je hem uit hebt flak??
Heb het boekje uit over Reconstitution of the British Airborne Division after Arnhem,veel getallen omtrent gesneuvelden/vermisten ,maar ook het aantal dat naar Arnhem ging, en de Seaborne Tail, ook hoeveel Polen er waren, wel makkelijk als je wat meer onderzoek wil gaan doen naar een specifieke eenheid, wist trouwens niet dat men SAS troepen wou toevoegen aan de divisie, als je wat specefieke cijfers wilt weten is dit een aanrader, morgen lees ik dat boekje over het bombardement
flak
Lid

Bericht door flak »

ironmarc schreef:laat je weten of het een goed boekje is als je hem uit hebt flak??
boekje over het bombardement ook uitgelezen, gave foto's van het bombardement op de brug op een van de foto's zie je een voltreffer midden op de brug, interresant om te lezen, wist helemaal niks over dit gedeelte.

ze hebben nog 2 boekjes te koop ga ik zeker volgende maand bestellen, de andere uitgave zijn helaas niet meer verkrijgbaar, had graag dat boekje gehad over Panzerkompagnie 224
ironmarc
Lid

Bericht door ironmarc »

oke thanx flak!
Nico Roelofs
Lid
Contacteer:

Heb het boekje ook gekocht. Hoop hem vandaag of morgen binnen te krijgen. Ben wel benieuwd.
Nico Roelofs
Lid
Contacteer:

Heb het boekje nu binnen. Ziet er interessant uit. Maar durf het eigenlijk geen echt boekje te noemen. Het zijn gewoon ingebonden bladzijden. Maar verder staat er zover ik zo snel zag nuttige info in.
Plaats reactie