Hoeveel boeken lees je per maand?
-
- Lid
- Contacteer:
Boeken over krijgsgeschiedenis lees ik vrij zelden. Boeken over andere onderwerpen m.b.t. de Tweede Wereldoorlog, daarvan lees ik er maandelijks een stuk of vier. Hangt natuurlijk ook van de hoeveelheid pagina's af.
"Frisch auf mein Volk, die Flammenzeichen rauchen!"
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
- Narcolepticus
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
jeroen1944 schreef:idd, maar soms wordt ik door mn vriendin afgeleid............niet dat ik dat erg vind......Peter schreef:4 tot 6 boeken per maand, naast die voor mijn studie. Ik kom nogal moeilijk in slaap, en dan is niets zo ontspannend als een boek op bed!![]()
![]()

Daar is 'ie weer!
- paulstolk
- Lid
- Contacteer:
- Zitadelle
- Lid
- Contacteer:
Of de "Biggles vertelt over..." strips --> altijd erg leerzaam 

http://www.t-kwadraat.nl/
It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
- Tim
- Lid
- Contacteer:
- Enigma
- Lid
Eén a twee boeken per maand. Hooguit. Dat komt omdat er ook zo veel andere interessante onderwerpen zijn dus ik moet mijn vrije tijd een beetje spreiden. Het hangt ook van het jaargetijde af. In de winter lees ik veel meer dan in de zomer. Ik denk dat dat voor de meeste forumleden geldt. Probeer maar eens op je rug in de zon te liggen en zo'n lijvig boek boven je hoofd vast te houden. Dat hou je niet lang vol. Pure topsport. Jullie begrijpen dat mijn rug dus meestal erg rood wordt en mijn buik wit blijft.