Zo'n ongelooflijk relaxte boekenserie!!!!
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
Zo'n ongelooflijk relaxte boekenserie!!!!
Hey,
Heb net een boekenserie van SESAM over de 2e wereldoorlog gekregen; 20 boekjes van ong 140 bladzijden, vol met informatie en foto's.
Ook staat 98% van alle dagen uit wo2 er in en met preciese uitleg van wat er die dag gebeurde!!
Echt geweldig!
Dus als je ooit iets moet weten over het aantal gesneuvelde soldaten/burgers van een land, vraag het me. Ook kan ik nu antwoord geven op heel erg veel data's
Dus....
Michiel
Heb net een boekenserie van SESAM over de 2e wereldoorlog gekregen; 20 boekjes van ong 140 bladzijden, vol met informatie en foto's.
Ook staat 98% van alle dagen uit wo2 er in en met preciese uitleg van wat er die dag gebeurde!!
Echt geweldig!
Dus als je ooit iets moet weten over het aantal gesneuvelde soldaten/burgers van een land, vraag het me. Ook kan ik nu antwoord geven op heel erg veel data's
Dus....
Michiel
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
We will remember them.
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Re: Zo'n ongelooflijk relaxte boekenserie!!!!
Oke test! Hoeveel burgers kwamen er bij het bombardement op Huissen om op 2 okt 1944? Ben benieuwd! En natuurlijk wel uit die gwedlige serie van jou opzoeken.101st Michiel schreef: Dus als je ooit iets moet weten over het aantal gesneuvelde soldaten/burgers van een land, vraag het me. Ook kan ik nu antwoord geven op heel erg veel data's
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Jah, als die serie echt zo geweldig is dan mag er best wel wat vermeld worden over dat bombardement. Want dat was een reactie van de geallieerden op een grote Duitse aanval die op 1 oktober 1944 begon in de Betuwe. Dan kan hij me vast wel wat meer vertellen hierover uit zijn serie.Harro schreef:Maar misschien valt het onder "heel erg veel data's"
(data's???)
- Boroskov
- Lid
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
Huissen staat er niet in, maar ik kan je wel vetellen dat het bombardement op het bevrijde Eindhoven 227 doden eiste. Ik kan je ook vertellen dat er 15.000 nl gesneuvelde Nederlandse soldaten zijn, 102.000 omgekomen burgers en 104.000 vermoorde joden...Nico Roelofs schreef:Oke test! Hoeveel burgers kwamen er bij het bombardement op Huissen om op 2 okt 1944? Ben benieuwd! En natuurlijk wel uit die gwedlige serie van jou opzoeken.101st Michiel schreef: Dus als je ooit iets moet weten over het aantal gesneuvelde soldaten/burgers van een land, vraag het me. Ook kan ik nu antwoord geven op heel erg veel data's
Vraag maar voor meer aantallen
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
We will remember them.
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
- Guido
- Lid
101st Michiel schreef: Ook staat 98% van alle dagen uit wo2 er in en met preciese uitleg van wat er die dag gebeurde!!
knap! hoeveel bladzijdes telt dat wel niet dan? paar duizend voor een hele week?
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer: