Het gevoel bekruipt mij dat Guido een beetje jalours is op je boekenserie Michiel!Guido schreef:101st Michiel schreef: Ook staat 98% van alle dagen uit wo2 er in en met preciese uitleg van wat er die dag gebeurde!!
knap! hoeveel bladzijdes telt dat wel niet dan? paar duizend voor een hele week?
Zo'n ongelooflijk relaxte boekenserie!!!!
- Jelle H.
- Lid
- Contacteer:
Re: Zo'n ongelooflijk relaxte boekenserie!!!!
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
- Boroskov
- Lid
- Guido
- Lid
Re: Zo'n ongelooflijk relaxte boekenserie!!!!
Jelle H. schreef:Het gevoel bekruipt mij dat Guido een beetje jalours is op je boekenserie Michiel!Guido schreef:101st Michiel schreef: Ook staat 98% van alle dagen uit wo2 er in en met preciese uitleg van wat er die dag gebeurde!!
knap! hoeveel bladzijdes telt dat wel niet dan? paar duizend voor een hele week?
hahaha hilarisch!
maar kom op alles wat er die dag gebeurde? en dan "met preciese uitleg"?
- YPPY
- Lid
- Contacteer:
Alle offtopic datums, data en data's heb ik verwijderd.
Ik vind dat zo'n serie ook altijd zo mooi staat in een kast. Is het makkelijk om er iets in op te zoeken? Kun je bijvoorbeeld ook iets vinden wanneer je de datum niet weet?
Ik vind dat zo'n serie ook altijd zo mooi staat in een kast. Is het makkelijk om er iets in op te zoeken? Kun je bijvoorbeeld ook iets vinden wanneer je de datum niet weet?
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.
*Weer alleen*
*Weer alleen*
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
- YPPY
- Lid
- Contacteer:
Dat is wel jammer. Dus er zit niet een soort index achterin met welk onderwerp op welke datum wordt gesproken? Dat zou wat voor mij zijn, wat veel verder dan de data van het begin, het einde en d-day kom ik niet.
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.
*Weer alleen*
*Weer alleen*
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
- YPPY
- Lid
- Contacteer:
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
- Cicero
- Lid
Ik heb geloof ik ook boek(en) met de data en wat er precies gebeurd is, en krantenknipsels uit reformatorisch dagblad (krijg ik van oud-leraar). Maar om die boeken te zoeken heb ik op dit moment ff geen tijd voor.
Ik heb bijna 560 boeken over WO II thuis (op dit moment).
Ik heb bijna 560 boeken over WO II thuis (op dit moment).
In a war it's not about who's right, only who's left!