Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Shaft schreef:De slag om de roerdriehoek van PJH Baghus (had dit boek al een keertje geleend, maar heb het nu zelf )
Staat bij mij op het verlanglijstje
Zojuist binnengekregen:
Verborgen Front ,
een geschiedenis van de georganiseerde illegaliteit in de provincie Limburg tijdens de tweede wereldoorlog.
(2 delen) door Cammaert.
German Combat Badges of the Third Reich, Volume 1 - Michael Tucker
Uiterst intressant boek, helaas zeer prijzig. Bevat zowel Heer als Kriegsmarine. Voor verzamelaars een must have...
Mvg Pieterjan
Duitse medailles/eretekens/... incl zakje/doosje te koop? Contacteer me, ik ben misschien jouw koper!
-De geschiedenis van de Hitlerjugend
Heel interessant!
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Kezelken schreef:German Combat Badges of the Third Reich, Volume 1 - Michael Tucker
Uiterst intressant boek, helaas zeer prijzig. Bevat zowel Heer als Kriegsmarine. Voor verzamelaars een must have...
is het toevallig 1 van deze boeken dan? Ik ben nog op zoek achter deel 1,op de beurs onlangs in Gent wilde een handelaar het me niet afzonderlijk verkopen.
Am Ende steht der Sieg Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
De mijne ook met zwarte kaft (met enkel het berkenkruis erop),het zijn maar 2 delen maar aangezien ik deel 1 nog niet heb is het maar stom om eerst deel 2 te lezen vind ik,maar mijn boek is in samenwerking met het St-Maartenfonds tot stand gekomen,zegt al veel over inhoud
bollebekboerke schreef:De mijne ook met zwarte kaft (met enkel het berkenkruis erop),het zijn maar 2 delen maar aangezien ik deel 1 nog niet heb is het maar stom om eerst deel 2 te lezen vind ik,maar mijn boek is in samenwerking met het St-Maartenfonds tot stand gekomen,zegt al veel over inhoud
Ja idd, maar bij mij staat er wel geen vermelding van delen op
op de rug staat "vlamingen aan het oostfront-2" , binnenin staat dan "Vlamingen aan het oostfront" Deel 2 "Langemarck", misschien heb jij beide delen gebundeld in 1 boek.
bollebekboerke schreef:op de rug staat "vlamingen aan het oostfront-2" , binnenin staat dan "Vlamingen aan het oostfront" Deel 2 "Langemarck", misschien heb jij beide delen gebundeld in 1 boek.
juist even gecheckt, staat niets in over delen, op de begin pagina staat erop vlaanderens zonen strijden voor europa( staat wel op 1984)
ja daar zou je wel gelijk in kunnen hebben, ik denk dat het toch wel wat moeilijker is om de oude versie te kunnen verkrijgen, ik bedoel om apart te kunnen kopen