Je nieuwste aankopen - Boeken
-
- Lid
Vandaag het boek De zwarte wagon gekocht.
Het boek gaat over Friesen bij de landwachters.
Boek is geschreven door Jasper Kiezer.
Het boek gaat over Friesen bij de landwachters.
Boek is geschreven door Jasper Kiezer.
Lieve mensen ga ook eens naar de site van onze engeltje
http://www.bieuwkjemaaike.vlindersite.nl
http://www.bieuwkjemaaike.vlindersite.nl
- Dodo
- Lid
Pas nog het boek "Lorraine 1944 - Patton versus Manteuffel" gekocht. Geschreven door Steven J Zaloga en is een aparte editie (met harde kaft) uitgegeven door Osprey (die krijgsgeschiedenis-uitgever
). Al met al een aardig informatief boek met veel tactische informatie. Zoals we gewend zijn bij Osprey. De kaarten waren ditmaal een beetje weinig vertegenwoordig voor de grote hoeveelheid tactische besprekingen. Het was af en toe wel lastig om een goed overzicht te maken voor jezelf. Wat altijd leuk blijft zijn die "3D-views (of bird-eye views)".. Ik heb het boek voor een 10'tje gekocht bij de Slegte, een zeer nette prijs voor een leuk boekje.
Overigens komt mijn nieuwe onderschrift uit dit boekje..

"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
- symen
- Lid
Hitlers Berlijn
Reisgids van de Tweede Wereld Oorlog
Tevens heb ik het nummer van BBC World at War gekocht
Reisgids van de Tweede Wereld Oorlog
Tevens heb ik het nummer van BBC World at War gekocht
- pvt Herrie
- Lid
- In zoeklicht en afweervuur *oorspronkelijke titel Enemy Coast ahead* (Guy Gibson ) 1960
- De ronde van '43 (Henri Knap) 1981
-Het ardennenoffensief (Robert E. Merriam) 1969
-Colditz '42-'45 Het vlijmscherpe spel van kat en muis zet zich voort *oorspronkelijke titel ,the later days at Colditz'* (P.R. Reid)
-Band of Brothers (Stephan E. Ambrose) 2002
-De hel een Paradijs (G.L.Cloon) *oorspronkelijke titel the short end*
- Soldaten zonder Uniform (Adr . Borstlap) de reportage van een stuk verzet (1e druk)
-Colditz (Reinhold Eggers) 1974
-Moskou (Plievier) 1982
-Gij zult niet doden (Richter)

- De ronde van '43 (Henri Knap) 1981
-Het ardennenoffensief (Robert E. Merriam) 1969
-Colditz '42-'45 Het vlijmscherpe spel van kat en muis zet zich voort *oorspronkelijke titel ,the later days at Colditz'* (P.R. Reid)
-Band of Brothers (Stephan E. Ambrose) 2002
-De hel een Paradijs (G.L.Cloon) *oorspronkelijke titel the short end*
- Soldaten zonder Uniform (Adr . Borstlap) de reportage van een stuk verzet (1e druk)
-Colditz (Reinhold Eggers) 1974
-Moskou (Plievier) 1982
-Gij zult niet doden (Richter)

-
- Lid
- Contacteer:
- To Tall
- Lid
- Contacteer:
- von Manteuffel
- Lid
Hoe dik is dit boek(je)? En hoe beperkt of uitgebreid is de inhoud?Dodo schreef:Pas nog het boek "Lorraine 1944 - Patton versus Manteuffel" gekocht. Geschreven door Steven J Zaloga en is een aparte editie (met harde kaft) uitgegeven door Osprey (die krijgsgeschiedenis-uitgever). Al met al een aardig informatief boek met veel tactische informatie. Zoals we gewend zijn bij Osprey. De kaarten waren ditmaal een beetje weinig vertegenwoordig voor de grote hoeveelheid tactische besprekingen. Het was af en toe wel lastig om een goed overzicht te maken voor jezelf. Wat altijd leuk blijft zijn die "3D-views (of bird-eye views)".. Ik heb het boek voor een 10'tje gekocht bij de Slegte, een zeer nette prijs voor een leuk boekje.
- JackAll
- Lid
- To Tall
- Lid
- Contacteer:
- asjemenou
- Moderator & Beste Avatar 2009
- Gegeven: 66 keer
- Ontvangen: 115 keer
Boeken
Onlangs gekregen; Standaard geschiedenis van de tweede wereldoorlog, bestaande uit 6 delen van 448 pagina's. Is een al wat oudere serie maar is zeer uitgebreid.
De tweede wereldoorlog in foto's. 600 pagina's tellend naslagwerk met zeer veel foto's. 6e druk daterend uit 2001.
Oorlogen van de twintigste eeuw. Een uit 512 pagina's bestaand boek uit 1976. Het boek behandeld zoals de titel al vermeld oorlogen uit de twintigste eeuw. Het boek gaat toch grotendeels wel over de eerste en tweede wereldoorlog.
Toch zonde dat mensen dit soort boeken zomaar bij het oud papier doen. Als of deze boeken qua prijs niets kosten.
Onlangs gekocht; Ivans oorlog, leven en dood in het Rode leger 1939-1945. Ik heb het boek nagenoeg al uit. Zie ook, http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=17976 .
De tweede wereldoorlog in foto's. 600 pagina's tellend naslagwerk met zeer veel foto's. 6e druk daterend uit 2001.
Oorlogen van de twintigste eeuw. Een uit 512 pagina's bestaand boek uit 1976. Het boek behandeld zoals de titel al vermeld oorlogen uit de twintigste eeuw. Het boek gaat toch grotendeels wel over de eerste en tweede wereldoorlog.
Toch zonde dat mensen dit soort boeken zomaar bij het oud papier doen. Als of deze boeken qua prijs niets kosten.
Onlangs gekocht; Ivans oorlog, leven en dood in het Rode leger 1939-1945. Ik heb het boek nagenoeg al uit. Zie ook, http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=17976 .